حمید حامی واقعا خواننده خوبی است؟+فیلم

امیر نعمتی در این ویدئو به این پرسش پاسخ می‌دهد که اگر حمید حامی خواننده خوبی‌ست پس آن‌هایی که سالیان سال برای ما خاطره ساختند چه لقبی می‌توانند بگیرند؟

به گزارش پارسینه پلاس، به تازگی خبر مهاجرت یکی دیگر از خوانندگان ایرانی هم تایید شد. البته که این مورد کمی خاص‌تر شاید به نظر برسد. درباره حمید حامی صحبت می‌کنیم که پس از همکاری با بابک بیات تا حدود زیادی نتوانست آثار خوبش را تکرار کند و تقریبا کار شنیده شده‌ای را روانه بازار موسیقی نکرد.

البته که طی چند سال اخیر موجی در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده که مثلا حمید حامی و نیما مسیحا خوانندگان فوق‌العاده‌ای بودند اما دیده نشدند! شاید این گزاره تا حدی هم درست باشد اما مگر خواننده خوب بودن منوط به داشتن صدای خوب است؟ از طرفی مساله “انتخاب” هم شاید موثر باشد.

مثلا خواننده‌ای مثل محسن چاوشی سعی کرده تا در انتخاب ترانه وسواس بیشتری به خرج دهد و با تنظیم‌کننده‌های قوی‌تری کار خود را جمع کند. امیر نعمتی در این ویدئو به این پرسش پاسخ می‌دهد که اگر حمید حامی خواننده خوبی‌ست پس آن‌هایی که سالیان سال برای ما خاطره ساختند چه لقبی می‌توانند بگیرند؟ با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا