درست کردن یک شام فوری خوشمزه / آموزش درست کردن املت پنیری

آموزش درست کردن یک املت خوشمزه و عالی مناسب برای شامهای فوری و سریع این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش پارسینه پلاس، املت برای ما ایرانی ها تنوع بسیار زیادی دارند و املت پنیری یا همان املت با پنیر پیتزا نیز یکی از املت های خوشمزه است که شما می توانید برای شام یا صبحانه به دلخواه تهیه کنید. برای تهیه این املت می توانید از پنیر ورقه ای یا رنده شده استفاده کنید و به دلخواه می توانید از سوسیس یا کالباس خرد شده نیز استفاده کنید و این املت شاهانه را تهیه کنید.

مواد لازم

تخم مرغ ۲ عدد
گوجه فرنگی ۳ عدد
سیر ۱ حبه
فلفل دلمه ۱ عدد
پنیرپیتزا ۱۰۰ گرم
کره و روغن به مقدار لازم
نمک و فلفل سیاه و پولبیبر به مقدار لازم

۱مرحله اول: تفت دادن

ابتدا باید کره و مقداری روغن را داخل تابه بریزید دقت کنید کره را به تنهایی استفاده نکنید زیرا می سوزد بعد فلفل دلمه ی خرد شده را اضافه کنید و تفت دهید و بعد سیر را رنده کنید و به همراه فلفل دلمه تفت داده تا عطر سیر بلند شود.

۲مرحله دوم: پخت گوجه فرنگی

در ادامه باید گوجه فرنگی ها را به صورت نگینی ریز خرد کنید و به همراه مواد بالا و کمی نمک و فلفل سیاه تفت دهید و برای ده دقیقه درب تابه را قرار دهید تا گوجه ها پخته شود.

۳مرحله سوم: تهیه املت

در ادامه باید تخم مرغ ها را داخل تابه شکسته ولی کامل باز نکنید و کمی هم بزنید تا باز شود و بعد پنیر پیتزا رنده شده را روی تخم مرغ ها بریزید چند تا حلقه فلفل سبز تند روی پنیر قرار دهید (درصورت تمایل) و یکم فلفل سیاه(که ما دونه فلفل سیاهو کوبیدیم)و پولبیبر بزنید و برای دو سه دقیقه درب تابه را قرار دهید. وقتی پنیرمون کاملا آب شد املتمون آمادس و از رو شعله بردارید و به همراه نان تازه سرو کنید. نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا