دورهمی یوسف تیموری در تایلند + عکس

یوسف تیموری، بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی ایران، زندگی شخصی نسبتا پر فراز و نشیبی داشته در دورهمی شرکت کرد که باعث بوجود آمدن شایعاتی در رابطه با همسر اولش شد.

به گزارش پارسینه پلاس، یوسف تیموری بازیگر طناز که به تازگی در رئالیتی شو چارپایه کنار علی صادقی و جواد خواجوی حضور یافته است، استوری های فراوانی را کنار خانواده و همسر دومش منتشر می کند. در میان استوری های عاشقانه یوسف تیموری برای همسر دومش تصویری از او کنار فک و فامیل همسر اولش موجب واکنش هایی از سوی کاربران شد.

یوسف تیموری با انتشار تصویری از خود در کنار تایلندی ها نوشت:

سفارت تایلند، ممنونم از پذیراییتون

یوسف تیموری

این تصویر با تیتر دورهمی یوسف تیموری با فک و فامیل همسر اولش در فضای مجازی منتشر شد چرا که همسر اول یوسف تیموری اهل کشور تایلند بود.

یوسف تیموری چند سال پیش در تایلند با خانمی به نام راپان آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گشت. این بازیگر در ابتدا اعلام نمود که آرمین پسر واقعی اوست، اما بعد از جدایی در ۱۴ تیر ۱۳۹۹، آرمین را پسر همسر سابقش معرفی کرد و در برنامه ای عنوان نمود که پسر تایلندی همسرش از او نیست و او در واقع پسر خوانده اش است و همسرش برای همیشه به زادگاهش برگشته و فرزندش را بزرگ می کند.

متاسفانه خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری اوایل هفته اسفند ماه ۱۴۰۰ بر اثر بیماری سرطان در کشور تایلند درگذشت. این خبر یک ماه بعد توسط یوسف تیموری و بعد از روزهای عید نوروز ۱۴۰۱، رسانه ای شد و اعلام کرده مسئولیت فرزند خوانده اش «آرمین» را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا