طرز تهیه دیپ پنیر و گوجه فرنگی صبحانه فوق العاده خوشمزه

طرز تهیه دیپ گوجه فرنگی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

به گزارش پارسینه پلاس، دیپ ها در واقع یک نوع پیش غذا هستند و با سس های متفاوت هستند زیرا سس ها را روی مواد غذایی می ریزیم ولی دیپ را به عنوان پیش غذا سرو می کنید و غلظت بیشتری دارند. شما می توانید این دیپ خوشمزه را برای شام یا نهار سرو کنید و از طعم و مزه متفاوت آن لذت ببرید. دیپ گوجه را با هر نوع پنیری که دوست دارید می توانید تهیه کنید.

مواد لازم
پیاز ۱ عدد
سیر ۱ عدد
رب گوجه فرنگی ۱ ق غذا خوری
گوجه فرنگی ۲ عدد
کره ۵۰ گرم
پنیر صبحانه به مقدار لازم
آویشن یا ریحان خشک کمی
فلفل رنگی سبز ۱ عدد
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه به مقدار لازم
۱مرحله اول: تفت دادن پیاز
ابتدا باید پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کره تفت دهید تا سبک شود و زمانی که نرم شد سیر رنده شده را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا عطر سیر بلند شود.

۲مرحله دوم: افزودن گوجه
در ادامه باید رب را به مواد اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و بعد گوجه فرنگی ها را بشورید و نگینی ریز خرد کنید و ادویه ها را اضافه کنید و بعد فلفل دلمه رنگی و ادویه ها را نیز اضافه کنید و بگذارید تا سس گوجه فرنگی اماده و گوجه ها نرم شوند.

۳مرحله سوم: افزودن پنیر
در ادامه باید پنیر مورد نظر را برش بزنید و روی سس گوجه قرار دهید و کمی ریحان و آویشن روی پنیر بپاشید و بگذارید روی حرارت تا جایی که سس به خرد پنیر برود و کمی غلیظ شود و در انتها به دلخواه گوجه خشک نیز روی دیپ قرار دهید و به همراه نان تست سرو کنید. نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا