طرز تهیه پاکوره یا پکوره بادمجان خیلی ساده و سریع

طرز تهیه پاکوره بادمجان را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

به گزارش پارسینه پلاس؛ غذاهای هندی معمولا با ادویه‌های متنوع و عطرآگین تهیه می‌شوند. زردچوبه، زیره، گشنیز، هل، دارچین و فلفل سیاه از جمله ادویه‌های رایج در آشپزی هندی هستند. استفاده از ادویه‌ها به غذاها طعم و رنگ خاصی می‌بخشد و باعث ایجاد مزه‌های پیچیده و لذت‌بخش می‌شود. پکوره یا پاکوره یکی از غذا های بسیار معروف هندی می باشد که داغ داخل روغن سرخ می شود و شما می توانید با بادمجان این غذای خوشمزه را تهیه کنید پس اگر نمی دانید با بادمجان چه غذای باید تهیه کنید این رسپی را دنبال کنید.

مواد لازم

بادمجان ۲ تا ۳ عدد
تخم مرغ ۲ عدد
نشاسته ذرت ۴ ق غذا خوری
نمک، آویشن،پودرسیر،فلفل،زردچوبه به مقدار لازم

۱مرحله اول: آماده سازی بادمجان

ابتدا باید بادمجان ها را خوب بشورید دقت کنید که چون قرار است با پوست سرخ کنید حتما پوست را خوب بشورید و سر و ته بادمجان را بزنید و به صورت خلالی ریز مانند تصویر خرد کنید.

۲مرحله دوم: مخلوط کردن

در ادامه بادمجان های خرد شده را داخل کاسه ریخته و به آن تخم مرغ و نشاسته و ادویه ها را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مخلوط یکدستی داشته باشید.

۳مرحله سوم: سرخ کردن

در ادامه باید داخل یک تابه روغن ریخته تا داغ شود و بعد از مواد بادمجان با قاشق بردارید و داخل روغن داغ قرار دهید و صبر کنید تا یک طرف سرخ شود و بعد طرف دیگر را نیز سرخ کنید و به همین راحتی به همراه یک سس تند میل کنید. نوش جان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا