طرفداران پر و پا قرص و حسود کریس ایوانز زندگی همسرش را به خطر انداختند!

حسودی طرفداران دو آتیشه کریس ایوانز، زندگی همسر آقای بازیگر فیلم‌های مارول را به خطر انداخته است!

به گزارش پارسینه پلاس، طرفداران پر و پا قرص و حسود کریس ایوانز نگرانی‌هایی برای امنیت همسرش آلبا باپتیستا ایجاد کرده‌اند.

کریس ایوانز به تازگی ازدواج خود را با آلبا باپتیستا پس از نزدیک به دو سال نامزدی تایید کرده است.

از آغاز رابطه احساسی این زوج در سال ۲۰۲۱ هواداران حسود آقای بازیگر بارها مشکلاتی برای آلبا باپتیستا ایجاد کرده‌اند. این خانم بازیگر جوان بارها مورد حمله نفرت پراکنی‌های شدید در فضای مجازی شده است.

اخیرا یک پست در فضای مجازی بروشورهایی تک رنگ در سراسر لس آنجلس را نشان داده است که خواستار حمایت نکردن از این بازیگر پرتغالی شده بود.

همسر فوق‌العاده

این بروشور شامل عکس‌هایی از توییت‌های قدیمی باپتیستا است. بر روی این بروشور نوشته شده است: « همسر فوق‌العاده کریس ایوانز یک نژادپرست است که…».

پوسترها در اطراف پارک ها و پیاده روها و همچنین در راهروی یک فروشگاه مواد غذایی و یک صندوق پستی پراکنده شده بودند.

حالا بحثی جنجالی درباره امنیت این خانم بازیگر پس از نفرت پراکنی بی‌دلیل طرفداران بازیگر کاپیتان آمریکا در فضای مجازی شکل گرفته است.

حالا کاربران اینترنتی نگران امنیت آلبا نگران هستند. طرفداران از کریس ایوانز درخواست کردد که بیش از پیش مراقب امنیت خود و خانم بازیگر جوان باشد.

کریس و آلبا ماه گذشته در ماساچوست با حضور خانواده و دوستانشان ازدواج کنند.

آقای بازیگر نقش کاپیتان آمریکا در جریان حضورش در یک مراسم کامیک کان در شهر نیویورک درباره زندگی زناشویی شگفت انگیز خود با باپتیستا صحبت کرد.

منبع: وقت صبح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا