عکس‌های عروسی خانم بازیگر لو رفت

جویی کینگ خانم بازیگر هالیوودی و نامزدش استیون پیت عروسی زیبا و رویایی خود را در اسپانیا با حضور دوستان مشهورشان برگزار کردند!

به گزارش پارسینه پلاس، عکس‌های منتشر شده از عروسی جویی کینگ و استیون پیت یک مراسم باشکوه و رویایی را به تصویر کشیده‌اند!

جویی کینگ و استیون پیت رابطه عاشقانه خود را از ماه فوریه سال ۲۰۲۲ آغاز کردند. حالا این زوج عاشق به طور رسمی و قانونی زن و شوهر هستند!

مراسم عروسی این زوج چهار سال پس از آشنایی‌ها در تاریخ ۲ سپتامبر در مایورکای اسپانیا برگزار شد. مجله مد و فشن مشهور ازدواجِ ووگ با این زوج برای برگزاری این مراسم عروسی همکاری کرد و کارگردانی آن را بر عهده داشت.

عروسی جویی کینگ و استیون پیت

جویی مراسم عروسی خود را به سبک فیلم «گتسبی بزرگ» برگزار کرد و توضیح داد: «نگاه کردن از محراب به همه دوستان و خانواده ما لحظه‌ای فراموش نشدنی بود. ما واقعاً احساس می‌کردیم که کاملاً در لحظه زندگی می‌کنیم. واقعا جادویی بود.

این زوج سر صحنه سریال «The Act» آشنا شدند. استیون پیت کارگردان این سریال و جویی کینگ بازیگر آن بود. این دو هنرمند به سرعت دوستانی صمیمی شدند.

جویی درباره آشنایی با همسرش گفت: «ما خیلی زود صمیمی شدیم. من خیلی او را دوست داشتم. اما تا پایان سریال منتظر ماندم تا از او درخواست کنم. جسارتم جمع کردم تا این درخواست را ابراز کنم. این بهترین تصمیم زندگی من بود!»

پیت در طی بازدید از جاشوا تری در فوریه ۲۰۲۲ برای سومین سالگرد رابطه احساسی خود، از کینگ خواست تا با او ازدواج کند. به گفته آقای کارگردان این روز، سرد و بارونی بود. با این حال وضعیت نه چندان مناسب جوی از خاص بودن این روز کم نکرد.

جویی کینگ در توضیح عکس‌های ازدواجش نوشت: «هیچ‌وقت نمی‌دانستم شادی می‌تواند آنقدر قدرتمند باشد که بتواند هوای ریه‌هایت را بگیرد و تمام اعضای بدنت را تحت تأثیر قرار دهد. که نتوانی چشم‌هایت را از شادی غیرقابل انکار حس کنی. من هرگز نمی‌دانستم که حضور و قلب یک شخص می‌تواند مانند یک خانه واقعی باشد. هرگز نمی‌دانستم که عشق می‌تواند انقدر زیبا باشد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا