عکس شکار شده از بازیگر زن ایرانی در خارج از کشور / چهره واقعی تینا آخوندتبار!

عکسی از تینا آخوندتبار در خارج از کشور با چهره بدون میکاپ منتشر شده است.

به گزارش پارسینه پلاس، عکسی از تینا آخوندتبار بازیگر و بوکسور در خارج از کشور با استایل متفاوت و چهره بدون میکاپش در اینستاگرام منتشر شده است که چهره واقعی این بازیگر حسابی باعث توجه کاربران قرار گرفته است.

اسم اصلی تینا آخوندتبار در شناسنامه

این بازیگر می گوید: اسم شناسنامه‌ ای که خانواده من را صدا می‌ زنند، پونه است ، خودم به دلیل علاقه زیادی که به تینا داشتم این اسم را برای خودم جا انداختم. در واقع اسم پونه، مورد علاقه خانواده‌ام بوده اما من علاقه شدیدی به اسم تینا دارم و از آن اسم انرژی می‌ گیرم.

ازدواج تینا آخوندتبار با حامد کمیلی

انتشار عکسی دونفره و صمیمی تینا آخوندتبار در کنار حامد کمیلی شایعه ازدواج آن دو را بر سر زبان ها انداخت ، اما در نهایت این ازدواج به سرانجام نرسید.

ماجرای تراشیدن موی سر تینا آخوندتبار

چند باری اول مسابقات بین المللی را با حجاب انجام دادم اما بعد از اینکه سازمان جهانی گیر داد مجبور شدم موهایم را از ته بزنم.

ورزش مورد علاقه تینا آخوندتبار چیست؟

ورزش را با بدنسازی شروع کردم، بعد از مدتی دیدم که این ورزش برایم خسته‌ کننده است، دنبال ورزش دیگری بودم تا انرژی درونی‌ ام را تخلیه کنم. یکی از دوستانم موی‌ تای را پیشنهاد کرد و مدتی موی‌ تای ‌کار کردم اما وقتی که دیدم این رشته هم برایم هیجان ندارد سمت بوکس رفتم و حالا خیلی خوشحالم که به خواسته‌ ام رسیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا