عکس لو رفته وریا غفوریان و همسرش در جشن تولد خصوصی/ لباس مجلسی شیک مونا اردلان!

عکس جدید وریا غفوریان و همسرش که مربوط به حضور این زوج در یک جشن تولد است را ببینید. لباس مجلسی شیک مونا اردلان در این عکس حسابی طرفدار پیدا کرده است.

عکس لو رفته وریا غفوریان و همسرش در جشن تولد

عکس لو رفته وریا غفوریان و همسرش در جشن تولد خصوصی/ لباس مجلسی شیک مونا اردلان!

سن وریا غفوری

وریا غفوری متولد ۲۹ شهریور سال ۱۳۶۶ در شهر سنندج است. او فوتبالیست عضو باشگاه فولاد ( استقلال ) بود و تیم ملی فوتبال ایران است. معنی نام وریا، زرنگ و هوشیار می باشد. لقب وی در دنیای فوتبال ببر کرد کوهستان است!

فوتبالیست شدن وریا غفوری

وریا غفوری می گوید: پدرم به شدت مخالف فوتبال بازی کردنم بود و دوست داشت تا من درس بخوانم و شغل بهتری برای خودم دست و پا کنم. اما من عشقم فوتبال بود و نتوانستم ازش جدا شوم و در نهایت فوتبالیست شدم. از زمان کودکی عاشق تیم استقلال بوده است و یکی از هواداران دو آتیشه این تیم بوده است و حتی یک بار به دلیل کل کل قرمز و ابی در مدرسه یک دعوای سخت داشته است و سر او را شکسته اند.

همسر وریا غفوری کیست؟

وریا غفوری با خانمی به نام مونا اردلان ازدواج کرده است و این دو پسری به نام رادین دارند و دختر آنها هم بارین نام دارد. همیشه مدیون خانواده و همسرم هستم جا دارد از همسرم تشکر کنم که در شرایط بسیار سخت کنارشان نبودم و مسئولیت زیادی بر عهده همسرم بوده است. قول می دهم بعد از فوتبالم جبران کنم و همیشه کنارشان باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا