معرفی بهترین پرایمر

معرفی بهترین پرایمر برای کرم پودر صاف و یک دست داشتن در ادامه مطالعه خواهید کرد.

استفاده از پرایمرها می‌تونه ظاهر میکاپت رو کلی بهتر کنه، در واقع میشه گفت پرایمرها همون فوتوشاپ دنیای آرایشن. برای هر چیزی از کرم پودر گرفته تا سایه و رژلب، یه پرایمر مخصوص وجود داره. کار اصلی همه‌شون هم اینه که یه پایه صاف و یکنواخت برای آرایش درست کنن تا هم موندگاری میکاپ بیشتر بشه و هم نتیجه‌ میکاپت طبیعی‌تر به نظرت بیاد.

بهترین پرایمر

مثلاً وقتی از بهترین پرایمر سایه استفاده می‌کنی، باعث میشه پیگمنت سایه خیلی بهتر روی پلک بشینه و لازم نباشه کلی از پالت سایه‌ات استفاده کنی. فقط با یه براش کوچیک می‌تونی یه سایه عالی داشته باشی. پرایمرها مثل یه لایه محافظ بین پوست و آرایش عمل می‌کنن و نه تنها میکاپ رو بهتر می‌کنن، بلکه موندگاریش رو هم بیشتر می‌کنن. انواع مختلفی از پرایمر وجود داره و باید با توجه به نیاز پوستت و هدفی که از استفاده داری، بهترین پرایمر رو انتخاب کنی.

حالا قبل از اینکه بریم سراغ معرفی یه پرایمر عالی، بهتره یه نگاه بندازیم به اینکه پرایمر چیه و دقیقاً چه کاربردی داره.

پرایمر یه جور پایه‌ساز آرایشیه که می‌تونه کلی فرق توی نتیجه نهایی میکاپت ایجاد کنه. فکر کن پرایمر مثل یه لایه نازک و نرم زیر میکاپت عمل می‌کنه که همه چیز رو یکنواخت و صاف می‌کنه. این کار باعث می‌شه که کرم پودر، سایه، و سایر محصولات آرایشی بهتر روی پوستت بشینن و موندگاریشون بیشتر بشه.

در کل، پرایمر یه ابزار فوق‌العاده برای بهبود نتیجه نهایی میکاپه و انتخاب بهترین پرایمر می‌تونه فرق زیادی توی کیفیت آرایشت ایجاد کنه.

خب اگه بخوام یکی از بهترین پرایمر ها رو برات معرفی کنم اون پرایمر صد درصد بنفیته. تو میتونی از پرایمر بنفیت تو آرایش هر روزت استفاده کنی چون این پرایمر انقدر فرمول سالم و خوبی داره که هیچ ضرری برای استفاده طولانی مدت برای پوستت نداره. حالا من به طور کامل برات ویژگی های این پرایمرو میگم پس با من همراه باش.

پرایمر بنفیت :

پرایمر حرفه‌ای بنفیت یه انتخاب فوق‌العاده برای کوچیک کردن منافذ باز پوست و زیرسازی آرایش هست. این پرایمر به صورت بالم بوده و بدون چربی و خیلی سبکه، که باعث میشه پوستت یه جلوه ابریشمی و صاف پیدا کنه.

بهترین پرایمر

با استفاده از پرایمر بنفیت، منافذ باز پوست خیلی سریع کوچیک‌تر می‌شن و خطوط و چروک‌های ریز هم تا حدودی کاور می‌شن. می‌تونی از این پرایمر هم قبل از آرایش استفاده کنی و هم بعد از اون. پرایمر بنفیت حاوی ویتامین E هست که به محافظت از پوستت در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کنه و باعث میشه پوستت جوان‌تر به نظر برسه.

این پرایمر در دو سایز فول و مینی عرضه میشه و برای پوست‌های چرب کاملاً بی‌رنگه، پس برای هر رنگ پوستی مناسب و عالیه. چون کاملاً فاقد چربی هست، موندگاری آرایشت رو به شدت بالا می‌بره. برای استفاده، کافیه مقدار کم از این پرایمر رو با انگشت روی پوست تمیز بزنی و بعدش آرایش خودتو رو شروع کنی.

پرایمر بنفیت یه پرایمره که برای انواع پوست ها عالیه حتی اگر پوستت چربه پیشنهاد من اینه که حتما از این پرایمر استفاده کن .

مای سفورا مشاوره رایگان داره یعنی اگر هر سوالی در مورد محصولات داشتی میتونی از ما بپرسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا