پرسپولیس در فضای مجازی از استقلال سبقت گرفت

صفحه اینستاگرامی تیم پرسپولیس، در رده دوم بیشترین بازخوردهای فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش پارسینه پلاس؛ صفحه اینستاگرامی باشگاه پرسپولیس در ماه آگوست سال ۲۰۲۴ در رده دوم بازدید و بازخوردهای کاربران صفحات مجازی قرار گرفت.

فصل گذشته یکی از ویژگی های صفحه مجازی استقلال در شبکه اجتماعی اینستاگرام این بود که در اغلب ماه ها در زمره سه صفحه برتر آسیا قرار می گرفت اما حالا پرسپولیس از آبی ها سبقت گرفته و جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

یکی از وب سایت های معتبر طرف قرارداد اینستاگرام، در پایان هر ماه میلادی مجموع فعالیت های کاربران صفحه های رسمی باشگاه های ورزشی در دنیا را محاسبه و این باشگاه ها را بر اساس میزان اینتراکشن رتبه بندی می کند. در این بررسی بازخوردهای هر صفحه رسمی و فعالیت های کاربران در آن شامل لایک، کامنت، شیر، فوروارد و… محاسبه می شود. در پایان ماه آگوست، باشگاه النصر که رونالدو را در اختیار دارد با نزدیک به ۵۷ میلیون اینتراکشن در رده اول باشگاه های آسیایی قرار دارد. پرسپولیس ایران با بیش از ۲۲ میلیون اینتراکشن در رده دوم است و استقلال که سال گذشته میلادی در اغلب ماه ها یکی از سه باشگاه برتر آسیا بود پایین تر از پرسپولیس در رده دوم ایستاده است.

به طور نمونه در ماه پایانی سال ۲۰۲۳ میلادی (دسامبر) استقلال با ۲۳ میلیون اینتراکشن پایین تر از النصر و یک باشگاه هندی به نام کرالا در رده سوم قرار داشت و بالاتر از باشگاه های بزرگ کره ای، ژاپنی و چینی بود.

پرسپولیس در فضای مجازی از استقلال سبقت گرفت/ تیم رونالدو در آسیا اول شد، سرخابی‌ها دوم و سوم

ماه پایانی سال ۲۰۲۳

پرسپولیس در فضای مجازی از استقلال سبقت گرفت/ تیم رونالدو در آسیا اول شد، سرخابی‌ها دوم و سوم

ماه آگوست سال ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا