چرا علی دایی در مراسم ختم مادر کریم باقری عصبانی شد؟

علی دایی فوتبالیست محبوب ایرانی که همیشه مورد توجه بسیار زیاد هواداران قرار میگیرد اینبار از کار زشت چند هوادار در یک مراسم بسیار عصبانی و ناراحت شد.

به گزارش پارسینه پلاس، چندی پیش کریم باقری چهره بی‌بدیل فوتبال ایران به سوگ مادرش نشست، تعداد بسیاری از چهره‌های مطرح چون علی دایی، عادل فردوسی پور، امیر قلعه‌نویی، حمید استیلی، محمد پنجعلی، ناصر محمدخانی و… در مراسم ترحیم مادر کریم باقری حضور یافته و به این چهره محبوب فوتبال ایران تسلیت گفتند.

یکی از حواشی این مراسم ماجرای داد ناراحتی علی دایی بود؛ ویدیویی از لحظه خروج علی دایی در مراسم ختم مادر کریم باقری منتشر شده که در آن کار زشت برخی از هواداران موجب عصبانیت علی دایی شد.

علی دایی

علی دایی در مراسم ختم مادر کریم باقری

دلیل ناراحتی علی دایی از هواداران

علی دایی شهریار فوتبال ایران برای عرض تسلیت در مراسم ترحیم مادر کریم باقری حاضر شد اما محبوبیت و شهرتش برای او دردسرساز شد و حجم زیادی از افراد هنگام خروج علی دایی از این اسطوره فوتبال درخواست عکس و… کردند. علی دایی که در میان جمعیت محاصره شده، خسته و کلافه با صدای اندکی بلند از جمعیت درخواست کرد که اجازه بدهند او برود.

مراسم ختم مادر باقری

ناراحتی علی دایی در ختم مادر کریم باقری

گرچه زندگی خصوصی افراد مشهور همیشه برای بسیاری از افراد جالب است و مردم اغلب دوست دارند با چهره های محبوب عکس یادگاری بگیرند اما این کار در هر شرایطی اشتباه است و موجب ناراحتی و ایجاد مشکل برای چهره های محبوب می شود. هنگام درخواست سلفی از ورزشکاران و هنرمندان باید شرایط آنها را در نظر گرفت و نمیتوان از آنها در هر وضعیتی توقع موافقت برای گرفتن عکس یادگاری داشت.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا