آخرین وضعیت صدرالدین حجازی بازیگر سینما و تلویزیون!

جزئیات بیماری صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و حال و روز اکنون او را از زبان همسرش میخوانید.

به گزارش پارسینه پلاس، صدرالدین حجازی بازیگری که نقش «خولی» را در سریال «مختارنامه» به کارگردانی داوود میرباقری ایفا کرده است، این روزها با مشکلات جدی سلامتی دست و پنجه نرم می‌کند.

بیماری صدرالدین حجازی چیست؟

با انتشار خبر بیماری صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، مصاحبه ای با سونیا شکیب همسر این بازیگر انجام شد. همسر صدرالدین حجازی در این گفتگو از ابتلای همسرش به بیماری سرطان خبر داد و عنوان کرد که او شیمی درمانی می شود و حالش چندان مناسب نیست.

خانم شکیبا در ادامه صحبت هایش به حمایت‌های مالی برخی از هنرمندان نظیر علی دهکردی، پژمان بازغی، و فریبا کوثری اشاره کرد و از مشکلات تأمین دارو و هزینه‌های درمان و بیمارستان گفت. او در ادامه افزود هزینه های درمان به دلیل عدم پرداخت‌های به موقع بیمه بازنشستگی حجازی نتوانسته کمک موثری کند و در صدد تغییر بیمه تکمیلی حجازی است.

همسر و فرزندان صدرالدین حجازی

صدرالدین حجازی دوبار ازدواج کرده و ثمره زندگی با همسر اولش دختری بنام یلدا و دو پسر بنام های کسری و سینا می باشد. ایشان پس از جدایی از همسر اولش با سونیا شکیبا ازدواج کرده و پسری به نام پارسا دارد. سونیا شکیبا همسر صدرالدین حجازی دانش آموخته روان شناسی بالینی و دارای بورد تخصصی پوست و زیبایی است و تجربه بازیگری در فیلم «آخرین خون بازی» را دارد.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا