اشک های ناتمام مهناز افشار برای قتل مهرجویی و همسرش

خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش شوک بزرگی به اهالی فرهنگ و سینمای ایران بود. بعد از این حادثه تلخ بسیاری از اهالی فرهنگ بهت زده به آن واکنش نشان دادند.

به گزارش پارسینه پلاس، خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش شوک بزرگی به اهالی فرهنگ و سینمای ایران بود. بعد از این حادثه تلخ بسیاری از اهالی فرهنگ بهت زده به آن واکنش نشان دادند.

مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران در این باره نوشت: «تلفنی با یکی از بچه‌ها حرف زدم جیغ کشیدم گریه کردم و داد زدم، مگه میشه.

دیشب که داشتم عکس‌هایی رو پاک میکردم سر این عکس توقف کردم یاد روز‌های ” چه خوبه برگشتی” افتادم و مدام پیش خودم میگفتم چقدر روز‌ها تلخ شده چقدر از سر روی مملکت و مردم و هنرمند غم میباره و دلم گرفت از این دوری۔

امروز وقتی گوشیم رو باز کردم با خبر قتل داریوش مهرجویی نابغه سینما و همسرش وحیده مواجه شدم۔

مثل دیوانه‌ها راه رفتم خدایا مگه میشه مگه میشه۔ کشتنش … سر زندگی سر هنر سر حقیقت، زنگ زدم ایران به بچه‌هایی که بهشون نزدیک بودن، به رفیقای سینماییم گریه کردم داد زدیم۔ زیر پوست لایه لایه مملکتم چی داره میگذره، عمر و زندگی اینقدر ناچیز شده۔ امنیت کجاست زندگی کجاست، بمیرم برات مونا.

اشکم بند نمیاد دنبال دوستان نزدیک سینماییم میگردم و دنبال کسانی که بغلشون کنم و برای این درد بزرگ بهشون پناه ببرم۔، اما تنها در این دوری فقط اشک میریزم. دارم میمیرم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا