اعتراف خبرساز سید جواد هاشمی/ شغل پدر و مادر سید جواد هاشمی قبل از انقلاب

سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون که اکثرا در فیلم های مذهبی به ایفای نقش پرداخته است اعتراف بسیار باورنکردنی درباره قبل از انقلاب انجام داد.

به گزارش پارسینه پلاس، سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با علی ضیا در مورد سکانس بازی در سریال زخم کاری، رفقای سیاسی و بازیگر ایرانی خارج از کشور صحبت های جنجالی را مطرح کرد که درشبکه های اجتماعی پربازدید شد. آقای بازیگر در بخشی از این گفتگو از همکاری والدینش با یک خواننده قبل از انقلابی صحبت کرد که در ادامه این بخش از نمناک به آن پرداخته ایم.

سید جواد هاشمی که از او با نام شهید زنده یاد می کنند، در گفتگو با علی ضیا در مورد شغل پدر و مادرش قبل از انقلاب چنین گفت:

پدرم قبل انقلاب آهنگساز و وکیل بوده

کنتراست عجیبی نیست؟

کنتراست با مادرم داره چون مادرم روضه خوان بوده و پدرم آهنگساز.

مادرم شعر می گفت و پدرم آهنگ می ساخت و می دادن آغاسی می خوند بخونم یکیش رو”هر کسی دورونی داره، درون من گذشته….”

این شعرش رو مادرم گفته و آهنگ برای پدرم، مادرم روضه خوان بوده و هست و خیلی با آغاسی بده. این شعر رو به پدرم داده و پدرم آهنگ ساخته و به آغاسی داده، خیلی آهنگ های خوب ساخته پدرم برای دلکش و خیلی ها.

سیدجواد هاشمی با نام کامل سیدجواد هاشمی پوراصل اصالتاً اهل گیلان و شهر انزلی هستند، او چندین سال قبل با فرزانه پورحسینی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام سید محسن و یک دختر به نام فاطمه السادات است. جواد هاشمی یک نوه به نام یاسین نیز دارد.

منبع: نمناک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا