انیمیشن جدید دیزنی رکورد زد

فیلم «وارونه ۲» (Inside Out ۲) دیزنی و پیکسار با فروش افتتاحیه جهانی ۲۹۵ میلیون دلاری تاریخ‌سازی کرد. این فیلم در ۳۸ بازار بین‌المللی از جمله فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، چین و برزیل ۱۴۰ میلیون دلار فروخت و فراتر از انتظار ظاهر شد.

به گزارش پارسینه پلاس،‌ فیلم «وارونه ۲» (Inside Out ۲) دیزنی و پیکسار با فروش افتتاحیه جهانی ۲۹۵ میلیون دلاری تاریخ‌سازی کرد. این فیلم در ۳۸ بازار بین‌المللی از جمله فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، چین و برزیل ۱۴۰ میلیون دلار فروخت و فراتر از انتظار ظاهر شد.

«وارونه ۲» با این فروش رکورد پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ فیلم‌های انیمیشن که در اختیار «فیلم برادران سوپر ماریو» بود را شکست و علاوه بر این بالاتر از «یخ‌زده ۲» به پرفروش‌ترین فیلم انیمیشن تاریخ در افتتاحیه بین‌المللی تبدیل شد.

این دنباله در تمامی ۳۸ بازار خارجی و آمریکا به رتبه اول رسیده و پرفروش‌ترین افتتاحیه تاریخ کشور کلمبیا و دومین افتتاحیه پرفروش تاریخ مکزیک، آرژانتین، شیلی و اروگوئه را رقم زده است. در اروپا، این فیلم ۴۲ میلیون دلار فروخته و در ترکیه به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در افتتاحیه بدل شده است. در بریتانیا، «وارونه ۲» فروش ۱۳.۹ میلیون دلاری را پس از سه روز ثبت کرد.

دیزنی برای بازاریابی این فیلم بر روی شخصیت‌های «حسادت»، «شرم» و «ملال» تمرکز کرد و جذب مخاطبین به سالن‌های سینما را در اولویت قرار داد تا برای پخش فیلم از دیزنی+ منتظر نمانند. «ایمی پولر» که نقش «شادی» را بازی کرده تنها صداپیشه فیلم بود که به همراه عوامل به چند کشور سفر کرد. اولین تریلر فیلم ۹ نوامبر پخش کرد که در ۲۴ اول ۱۵۷ میلیون بیننده داشت و رکوردشکنی کرد.

«اینت‌تلجنس» گزارش می‌دهد که برای «وارونه ۲» ۱۲ میلیون بلیت فروخته شده است. «باربی» (Barbie) آخرین فیلمی بود که بیش از ۱۰ میلیون بلیت فروخته بود.

منبع: برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا