این راز مایکل جکسون آبرویش را برد

پرونده قضایی توسط مجریان دارایی مایکل جکسون برخی از کامل‌ترین جزئیات را در مورد مشکلات مالی فاش کرده که این خواننده برنده ۱۳ جایزه گرمی در زمان مرگ با آن دست و پنجه نرم می‌کرده است.

به گزارش پارسینه پلاس، پرونده قضایی توسط مجریان دارایی مایکل جکسون برخی از کامل‌ترین جزئیات را در مورد مشکلات مالی فاش کرده که این خواننده برنده ۱۳ جایزه گرمی در زمان مرگ با آن دست و پنجه نرم می‌کرده است.

به نقل از گاردین، این پرونده در دادگاه عالی شهرستان لس‌آنجلس بیان می‌کند که چگونه مایکل جکسون بیش از ۵۰۰ میلیون دلار (۳۹۵.۷ میلیون پوند) بدهی‌ به طلبکاران داشته و برخی از بدهی‌ها با نرخ بهره بسیار بالا تنظیم شده بودند.

ایسنا نوشت:پادشاه موسیقی پاپ در ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی اندکی قبل از اینکه قصد داشت، تور کنسرت «This Is It» خود را در شهرهایی مانند لندن، پاریس، نیویورک و بمبئی آغاز کند، درگذشت. او دوز کشنده‌ای از داروی بی‌حس‌کننده قوی جراحی پروپوفول را از «کنراد موری» پزشک شخصی خود دریافت کرده بود، پزشکی که بعدها به قتل غیرعمد و چهار سال زندان محکوم شد.

در پرونده اخیر دادگاه ادعا شده است که مرگ جکسون در خانه‌اش در لس آنجلس باعث شد که بنیاد این خواننده از نظر مالی حدود ۴۰ میلیون دلار به تبلیغ‌کننده کنسرت «This Is It» بدهکار شود. این پرونده اضافه کرد که جکسون در زمان مرگ با شکایت‌هایی در خارج از کشور و در چندین ایالت آمریکا از جمله کالیفرنیا مواجه بود و طلبکاران بیش از ۶۵ شکایت علیه جکسون تسلیم کرده بودند که اکثر دعاوی طلبکاران به نحوی حل و فصل شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا