این سریال صداوسیما باید در نتفلیکس پخش شود

سریال «آقای قاضی» که درامی با موضوع دادگاهی است در صدر پربیننده‌ترین سریال‌های صداوسیما قرار گرفته است.

به گزارش پارسینه پلاس،  سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان روی آنتن رفته است. «آقای قاضی» درامی دادگاهی با بازی بهزاد خلج است که تمام اتفاقات آن در دادگاه رقم می‌خورد و همه قسمت‌های آن از موضوعات واقعی اقتباس شده‌اند.

در سریال «آقای قاضی» بیش از ۳۰۰ بازیگر که برای اولین بار روی آنتن می روند، به ایفای نقش پرداخته اند.

مهسا از کاربران توئیتر در نقد این سریال نوشته است:

این سریاله سطح کارگردانی و طبیعی بودنش از اکثر فیلمای ایرانی بالاتره. بازیگریا (خصوصاً خود قاضی) انقد طبیعیه که اولش همه فکر میکنن دادگاه واقعیه. این موضوع، بعلاوه‌ی اینکه روایت پرونده‌های دادگاه چقد میتونه مفید باشه، باعث میشه حس کنم به این سریال به اندازه‌ی حقش پرداخته نشده.

منبع: برترین ها

۹ دیدگاه

  1. خداییش به جز موضوعات جالب و واقعا بدرد بخوری که. بهش پرداخته شده..اصل دادگاه و رفتار و برخورد آقای قاضی با طرفین را میتوان جزئ سریالهای تخیلی قرار داد…

  2. سلام خواهشمند است درپایان هر قسمت که نتیجه دادگاه نوشته می‌شود راوی یا همان گوینده نتیجه پرونده را بخواند.
    دادگاه کاملا طبیعی با موضوعات واقعی نشان از هنرمندی عالی میدهد
    فقط نتیجه پرونده ها خوانده شود نوشتن کفایت نمی کتد .باتشکر

  3. هر فردی که حداقل یکبار به چنین مراجعی سروکار داشته، به خوبی فضای فانتزی و غیر واقعی حاکم بر سناریوی این سریال رو درک میکنه.
    پر از توهم و دور از واقعیت جاری در محاکم از شیوه برخورد قاضی بگیر تا شاکی و متشاکی و حتی صحنه

    1. کدوم دادگاه اینجوری برگزار میشه که اطلاعات آنلاین در اختیار قاضی قرار میگیره ، فقط قاضی میگه یک‌متن بنویسین تمام

    2. خب حرفت درسته شاید در واقع غیر واقعی باشه ولی حس واقعی بودن رو بهت میده. و بازیگرانش هم فوق العاده عمل کردن. میدونی مثل چیه؟ مثل سریال واکینگ دد!!! خب خیلی دور از ذهنه ولی حس اینکه داخل دنیای زامبی هستی رو بهت منتقل میکنه

  4. نه در خواب نه در رویا حتی توهم یا خیالبافی آن غیر ممکن است که در دادگاه بتوانی چنین آزادانه . بدون ترس .بدون دخالت و اعتراض قاضی حرف ات را بزنی .تهیه کننده چطور چنین چیزی به فکرش خطور کرده جای سوال است .حتما از جایی دیگر آمده .

  5. قضات ما با شاکی و متشاکی و شاهد مثل متهم برخورد میکنن و متأسقانه مردم نسبت به دادگاهها اعتماد ندارند و خیلیها ترجیح میدن حقشون خورده بشه ولی سروکارشون به دادگاه نیفته. باید قضات را وادار کرد این سریالو ببینند و مثل کارآموز بعدا ازشون امتحان گرفته بشه. وکلا رو هم باید سلزوکاری براشون دیده بشه گه جرأت نکنن وکالت خلافکار صددرصدی رو قبول کنن.
    این دادگاه وکیل نداره تا زروبندها و دورزدنهای قانون رو بوسیله وکلا شاهد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا