برادر بزرگ‌تر هونگچی به ایران می آید + عکس

هونگچی از جدیدترین مدل H ۶ رونمایی کرد. برادر کوچک‌تر این خودرو یعنی H ۵ اخیراً به بازار ایران آمده و احتمالاً شاهد ورود مدل قوی‌تر H ۶ به کشورمان هم باشیم.

به گزارش پارسینه پلاس،‌ هونگچی H ۶، ۲۰۲۴ در مجموع با پنج تریم و با محدوده قیمتی بین ۲۴،۸۰۰ تا ۳۳ هزار دلار (معادل یک میلیارد و ۴۶۵ میلیون تا یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان) عرضه شد. به‌عنوان یک مدل فیس لیفت شده، ظاهر و قوای محرکه بدون تغییر باقی می‌مانند. تغییرات عمده در پیکربندی خودرو و تریم سطح پایه اعمال شده است.

در نمای جلو، یک جلوپنجره با عناصر ماتریسی بیشترین جلب‌توجه را دارد. لوگوی باریک عمودی و درخشان هونگچی در این بخش بسیار خودنمایی می‌کند. در نمای عقب یک درب صندوق برقی، یک اسپویلر دم اردکی و یک سیستم خروجی اگزوز دوگانه در مرکز وجود دارد.

برادر بزرگ‌تر هونگچی به ایران می آید + عکس

هونگچی H ۶ مدل ۲۰۲۴ که به‌عنوان یک سدان سایز متوسط شناخته می‌شود، دارای ابعاد ۴۹۹۰/۱۸۸۰/۱۴۵۵ میلی‌متر با فاصله بین دو محور ۲۹۲۰ میلی‌متر است. این خودرو با لاستیک‌های R ۱۸، ۵۰/۲۲۵ و کالیپر‌های قرمز رنگ برمبو عرضه می‌شود.

در فضای داخلی، چیدمان کابین به‌صورت دو رنگ بدون تغییر باقی می‌ماند، همراه با یک صفحه‌نمایش مرکزی ۱۲٫۶ اینچی، نمایشگر کیلومتر شمار ۱۲٫۳ اینچی و فرمان D کات. کل سری H ۶ به سیستم شبکه هوشمند Hongqi ۳٫۰ Plus ارتقا یافته که از عملکرد‌هایی مانند کنترل و تشخیص صدا و ناوبری سفارشی پشتیبانی می‌کند. پکیج پیشرفته کمکی راننده به‌صورت سفارشی نیز موجود است.

علاوه بر این، کل تریم‌ها به‌صورت استاندارد با نورپردازی محیطی ۲۵۳ رنگ، نظارت بر فشار باد لاستیک‌ها، سنسور‌های پارک جلو و عقب، کروز کنترل، کیسه‌های هوای جلو و جانبی، گرم‌کن آینه‌های خارجی و صندلی‌های اسپرت عرضه می‌شود. تریم قوی‌تر مجهز به فرمان فیبر کربنی همراه با چرم و جیر و گرم‌کن، هدآپ دیسپلی ۱۰٫۹۸ اینچی، سیستم صوتی Dynaudio با ۱۲ بلندگو، ماساژور صندلی راننده و گرم‌کن صندلی‌های عقب و… است.

برادر بزرگ‌تر هونگچی به ایران می آید + عکس
هونگچی H ۶، ۲۰۲۴ همچنان از یک موتور ۲ لیتری توربو در جلو همراه با گیربکس ۸ سرعته AT استفاده می‌کند. این موتور دارای حداکثر قدرت ۲۲۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتن متری، شتاب صفر تا صد ۷٫۸ ثانیه‌ای و مصرف سوخت ۶٫۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. پیشرانه قدرتمندتر دارای ۲۴۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور، شتاب صفر تا صد ۶٫۸ ثانیه‌ای و مصرف سوخت ۶٫۵۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

منبع: خبر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا