تاریخ اکران انیمیشن شرک ۵ و فیلم خر شرک رسما اعلام شد

ادی مورفی در گفت‌وگو با رسانه کولایدر از زمان حدودی اکران انیمیشن Shrek 5 پرده برداشت.

به گزارش پارسینه پلاس، ادی مورفی، صداپیشه شخصیت خر شرک، در مصاحبه‌ای با کولایدر فاش کرد که مراحل ساخت شرک ۵ از ماه‌ها پیش آغاز شده و این انیمیشن در سال ۲۰۲۵ به روی پرده سینماها خواهد رفت.

مورفی همچنین خبر داد که انیمیشنی جداگانه با محوریت خر شرک نیز در حال ساخت است و طرفداران می‌توانند بعد از شرک ۵ منتظر تماشای این انیمیشن هم باشند.

هنوز جزئیات زیادی از داستان و شخصیت‌های شرک ۵ به طور رسمی منتشر نشده است، اما کریس ملداندری، مدیرعامل ایلومینیشن، پیش از این گفته بود که بازگشت بازیگران اصلی فیلم‌های قبلی شرک در این انیمیشن جدید محتمل است.

انیمیشن شرک ۵ اولین فیلم از این مجموعه محبوب انیمیشنی است که بعد از اکران شرک برای همیشه در سال ۲۰۱۰ ساخته می‌شود. Puss in Boots: The Last Wish (گربه چکمه‌پوش: آخرین آرزو) و انیمیشن سریالی The Adventures of Puss in Boots (ماجراهای گربه چکمه‌پوش) تنها آثاری بودند که در این سال‌ها در دنیای شرک منتشر شدند.

انتشار این خبر جدید شادی و هیجان زیادی را در بین طرفداران شرک ایجاد کرده است. بسیاری از مردم در شبکه‌های اجتماعی مشتاقانه منتظر انتشار اطلاعات بیشتر از این انیمیشن هستند.

بدون شک شرک ۵ یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۲۵ خواهد بود.

منبع: بازیگر۳۶۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا