تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

به گزارش پارسینه پلاس، ماجرای نبیل باهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس بدل به یک کلاف سردرگم شده که ابعادی جنجالی دارد. باهویی که فصل گذشته در آخرین ثانیه های پنجره های نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست، فاقد کیفت فنی لازم بود و از همین رو یحیی گل محمدی کمتر از او استفاده کرد. حضور باهویی در کمتر از ۶۰ درصد بازیهای پرسپولیس سبب شد تا یکی از سهمیه های خارجی سرخ ها برای فصل جاری از دست برود. در این میان باشگاه پرسپولیس ادعا کرده که دلیل بازی نکردن باهویی در فصل گذشته مصدومیت بوده و برای این ادعا مدارک پزشکی این بازیکن را به فدراسیون ارائه داد.

با این وجود هفته گذشته بود که یکی از اخراجی های باشگاه پرسپولیس فاش کرد که مدارک پزشکی باهویی جعلی و فیک است و کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در آن تقلب کرده! شایعه ای تکان دهنده که اتهام بزرگی برای باشگاه پرسپولیس بود و فدراسیون را بر آن داشت تا در این باره تحقیق کند. ظاهرا تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که در این رابطه تخلف صورت گرفته و باشگاه پرسپولیس مدارک قلابی ارائه داده. باشگاه پرسپولیس تا این لحظه نپذیرفته که در ارائه مدارک جعل اتفاق افتاده اما تمام شواهد موجود در اتوماسیون سازمان لیگ نشان می دهد که بخش پزشکی این باشگاه با استفاده از مدرک جعلی به دنبال اثبات مصدومیت نبیل باهویی بوده است.

مدرک ارائه شده برای مصدومیت نبیل باهویی مربوط به مصدومیت کشاله ران اوست که این موضوع درست است اما مدارک دیگر برای اینکه میزان غیبت های او در ۶۰ درصد بازی ها را ثابت کند مربوط به MRI می شود که مدیریت جدید پزشکی پرسپولیس گزارش آن را از بیمارستانی گرفته که اصلا در آن مرکز دستگاه MRI وجود ندارد! در واقع پزشکی که گواهی را صادر کرده هم به نظر دچار تخلف شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا