تصاویری از سرقت خونه ستاره سادات قطبی را ببینید

خبر سرقت از منزل ستاره سادات قطبی و همسرشان، شهرام شکیبا، دو مجری محبوب تلویزیون، در رسانه‌ها منتشر شده که این اتفاق ناخوشایند واکنش‌های بسیاری را در پی داشته.

به گزارش پارسینه پلاس، ستاره سادات قطبی بازیگر و مجری تلویزیون با انتشار استوری و پست اینستاگرامی خبر از سرقت خانه اش را داد و عنوان کرد که تمام طلاها و سکه ها و پول هایش به سرقت رفته است. خانم بازیگر که به تازگی به منزل جدیدشان اسباب کشی کرده هفت ماه پیش نیز خودروشان مورد سرقت قرار گرفت و با توجه به پیگیری ها یافت نشد.

ستاره سادات قطبی همسرشهرام شکیبا با انتشار ویدیو و عکسی از منزل خود پس از سرقت نوشت:

درب ضد سرقت رو مثل آب خوردن باز کردن

اموال سه واحد رو همزمان در عرض دو ساعت به سرقت بردند و درست دوروز قبل از سرقت دوربین ها خراب میشه!!!

دزدهای بی شرف اینقدر خیالشون راحت بوده که تمام خونه رو گشتند و حتی جعبه هارو با ارامش دونه به دونه باز کردند و هرچیز با ارزشی بوده برداشتند سرایدار هم فقط اشک میریزه میگه من تو اتاقم بودم خبری نداشتم. حالا جالبه که دزدا چندبار رفتند و اومدند و اثاث بردند بازهم سرایدار بی خبر!!!

از واحد ما هرچی طلا و نقره و پول و ساعت بود به همراه جعبه ی انگشتر های شهرام و کتونی های علی بردند از طبقات دیگه هم علاوه برطلا و جواهر و نقره و دلار و سکه و…. حتی جاروبرقی و چندتا چمدون لباس و باند و گوشی و کنسول بازی همه روبردند!!! واقعا حیرون موندم که چطور اینا برنامه ریزی کردند که کی بیان و با خیال راحت بشینن رو تخت و جعبه ها رو بررسی کنن.

بعد از اعلام سرقت هم پلیس یکساعت و نیم بعد میاد سر صحنه و یکساعت بعدش یک آقایی از انگشت نگاری میاد که فقط دستگیره های در رو شناسایی میکنه و میگه هیچ اثری نیست!!!

خونه امن ترین جای ممکنه که الان دیگه نیست !!!

ستاره قطبی

این اولین بار نیست که خانه سلبریتی ها و چهره ها مورد سرقت قرار می گیرد بلکه تا کنون سرقت از افراد و چهره های مشهوری چون کیهان کلهر، امیر نوری، داریوش مهرجویی، علی دایی، علی پروین، لاله صبوری، بهاره رهنما،پریناز ایزدیار، عادل فردوسی پور، هدیه تهرانی، علی معلم، ساعد هدایتی، جواد نکونام، ایمان مبعلی، احمد رضا عابد زاده، فرهاد مجیدی و… گزارش شده است.

منبع: نمناک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا