تکلیف زمان پخش قسمت آخر داریوش روشن شد

سریال داریوش که منتظر پخش قسمت آخر است با مشکلاتی رو به رو شده که این مشکلات توسط منتشر کننده فیلم برای مخاطبین شرح داده شد.

به گزارش پارسینه پلاس، سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی فر و به تهیه کنندگی تهیه کنندگی نوید محمودی به قسمت پایانی خود رسیده است. این مجموعه گرچه از نظر بصری و بازیگرانش یادآور«پوست شیر»است اما با وجود نزدیک شدن به انتها نتوانسته نه تنها با پوست شیر بلکه با سایر آثار پلتفرم فیلم نت چون افعی تهران و در انتهای شب رقابت کند.

بسیاری از مخاطبان با وجود نقدهایی به سریال داریوش منتظر قسمت آخر آن هستند تا شاید یک پایان بندی جذاب بتواند داریوش را در خاطرشان ماندگار کند. پلتفرم فیلم نت در یک استوری خبر از پخش نشدن قسمت آخر داریوش را داد.

فیلم نت در صفحه اینستاگرامی خود از پخش نشدن داریوش خبر داد و درباره علت آن نوشت:

همراهان همیشگی فیلم نت

به علت طولانی شدن مراحل آماده سازی و فیلمبرداری قسمت پایانی سریال داریوش چهارشنبه پخش نخواهد شد تاریخ انتشار قسمت پایانی به زودی اعلام می شود.

سریال داریوش

داستان سریال داریوش هادی حجازی فر

سریال داریوش اولین تجربه کارگردانی هادی حجازی‌فر در شبکه نمایش خانگی و همکاری تازه نوید محمودی پس از سریال پر مخاطب «پوست شیر» محسوب می‌شود. داستان این سریال درباره مردی به نام داریوش است که در پی یافتن گنج دچار قتلی ناخواسته شده و به خارج از ایران می گریزد اما پس از مدتی به ایران باز می گردد و این تازه شروع ماجراست.

بازیگران سریال داریوش

هادی حجازی فر، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، سحر دولتشاهی، عباس جمشیدی‌، علی مصفا، محسن قصابیان و….از بازیگران سریال داریوش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا