جایزه بهترین فیلم جشنواره فرانسوی به «شهرک» رسید

فیلم سینمایی «شهرک» به نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، افتخاری دیگر را در کارنامه خود به ثبت رساند و جایزه بهترین فیلم را از ششمین دوره جشنواره «رمبو» فرانسه دریافت کرد.

این جشنواره که از ۲۵ تا ۲۸ ژوئن (۵ تا ۸ تیر) در کشور فرانسه برگزار شد، میزبان فیلم‌هایی از ایران، فرانسه، فلسطین، آرژانتین و دیگر کشورها بود. «رمبو» نام خود را از آرتور رمبو، شاعر نوگرا و مطرح فرانسوی، وام گرفته است.

«شهرک» پیش از این نیز در جشنواره‌های بین‌المللی «تریپولی» لبنان، «ویتره» فرانسه، «زاگورا» در مراکش و «کازابلانکا» در مراکش حضور یافته و موفق به کسب جوایز متعددی شده بود. پخش بین‌الملل این فیلم بر عهده کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب است.

این فیلم با فضایی متفاوت، عاشقانه، رازآلود و معمایی، داستان نوید فلاحتی، جوانی علاقه‌مند به بازیگری را روایت می‌کند که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی دیرینه خود، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

«شهرک» با بازی ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی و ساقی حاجی‌پور، بار دیگر توانایی خود را در عرصه‌های بین‌المللی به اثبات رساند و افتخاری دیگر برای سینمای ایران کسب کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا