حرف های رایان سرلک درباره پارسا پیروزفر!

رایان سرلک بازیگر کودک اما محبوب سینما تلویزیون در صحبت هایش ویژگی هایی از پارسا پیروزفر گفت که تا به حال شنیده نشده اند.

به گزارش پارسینه پلاس، رایان سرلک بازیگری که با ایفای نقش در سریال زیرخاکی به شهرت رسید، این روزها به دلیل بازی خوبش در نقش دارا سریال در انتهای شب و سینا سریال داریوش بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

این بازیگر کودک که به واسطه بازی در آثار شاخص با هنرپیشه های مطرحی چون پارسا پیروزفر، هدی زین العابدین، هادی حجازی، پژمان جمشیدی و…همبازی بوده، در یک ویدیو وایرال شده در فضای مجازی از پارسا پیروزفر و هدیه ویژه اش گفت.

رایان سرلک که در سریال در انتهای شب نقش دارا پسر پارسا پیروزفر را ایفا می کرد، در یک ویدیو از معاشرت با این بازیگر بی حاشیه سینما چنین گفت:

من از آقای پیروزفر خیلی چیز یاد گرفتم، هم از بازیگری و هم چیزهای دیگه، زبان مخصوصاً، مثلاً می‌دونستید که ایشون به ۵ تا زبان مسلط هستند.

توصیه ویژه‌ای در مورد بازیگری به من نداشتن ولی من از رفتارهای خوبشون توصیه گرفتم، صبوری، اخلاق، مهربونی و حتی بازیگری.

هر روز با هم در مورد همه چی، زبان، موسیقی و کتاب حرف می‌زدیم، یه روز تمام معاشرتمون در مورد کتاب بود و از من پرسیدند چه سبک و چه نوع کتابی رو می‌خونی و دوست داری، من گفتم کمیک‌های دی‌سی، بتمن، سوپرهیرو و… روز بعدش لطف کردند و برام کتاب آوردند، کمیک، بتمن، آستریکس و چند تا کتاب دیگه.

سن رایان سرلک و فیلم هایش

رایان سرلک متولد ۲۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۲ در تهران است. پدرش دهناد سرلک طراح و معمار و مادر رایان سرلک کارشناس شیمی بوده و رایان تک فرزند است و خواهر و برادری ندارد.رایان سرلک در فیلم هایی چون داریوش، زیرخاکی، در انتهای شب، تابستان همان سال، گل به خودی، راند چهارم، جاده خاکی و…بازی کرده است.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا