خجالت‌آور است به خاطر چمن سوژه قطری‌ها بشویم

پیشکسوت استقلال گفت: مایه خجالت است که بعد از ۵۰ سال نمی‌توانیم یک استادیوم را حتی بازسازی کنیم و اینقدر باید خجالت زده شویم که تیم‌های قطری ما را سوژه کنند.

به گزارش پارسینه پلاس، منصور رشیدی بازیکن و مربی اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره شرایط این روزهای استقلال در آستانه ورود به لیگ نخبگان آسیا اظهار داشت:

بعد از بحث ادامه همکاری استقلال با نکونام و دور شدن از حاشیه‌های اخیر حالا این آرامش به جواد نکونام کمک می‌کند تا با فراغ بال بیشتری تیمش را هدایت و آماده رقابت با الغرافه کند. البته استقلال هنوز نواقصی دارد. از جمله اینکه این تیم در خط حمله‌اش تمام کننده ندارد. افسوس که ما هنوز بعد از جدایی دیاباته و قایدی نتوانسته‌ایم دو فوروارد گلزن خوب را در تیم داشته باشیم. باعث تاسف است که یکی مثل محبی یا قائدی نمی‌توانند در استقلال بمانند و ما از این بابت باید دائماً ضرر بدهیم. اگر استقلال فوروارد خوب داشت الان هر سه بازی اولش را برده بود و فصل قبل هم قهرمان می‌شد.

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به حریف قطری این تیم اضافه کرد:

من شناخت چندانی از این حریف ندارم اما قطعاً تیم الغرافه سرمایه‌گذاری زیادی برای رقابت‌های این فصل ستارگان قطر کرده و می‌خواهد در آسیا هم برای خودش اسم و رسمی به پا کند. در رابطه با این تیم قطعاً آقای نکونام و کادر فنی اش تحقیق کرده‌اند و باید بدانم که ما در بازی خانگی باید برنده شویم و سه امتیاز را در ایران نگه داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا