درگیری فیزیکی محمدحسین کنعانی‌زادگان در خیابان+فیلم

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس که به دلیل مصدومیت دو بازی تیم ملی و همچنین دیدار پرسپولیس مقابل السد را از دست داد، این روزها به صورت انفرادی مشغول تمرین کردن است تا خودش را آماده بازگشت به میادین کند.

به گزارش پارسینه پلاس، طی ۲۴ ساعت گذشته فیلمی از محمدحسین کنعانی‌زادگان منتشر شد که ستاره پرسپولیس مشغول دعوا با چند نفر است.

در این فیلم نشانی از زد و خورد وجود ندارد و چند نفر مشغول آرام کردن کنعانی زادگان و دور کردن او از صحنه نزاع هستند. این فیلم با عنوان نزاع خیابانی مدافع پرسپولیس به سرعت درحال پخش شدن در فضای مجازی است ولی اصل ماجرا چیز دیگری است و کنعانی زادگان می گوید موضوع مربوط به یک سرقت ناموفق بوده است. کنعانی‌زادگان مدعی است دیشب مشغول صحبت با تلفن همراه خود در یکی از مناطق کرج بود و یک سارق به مدافع تیم ملی نزدیک شده تا موبایل کنعانی‌زادگان را بدزدد.

آنطور که این ملی پوش می گوید؛ سارق مورد نظر ابتدا گوشی را از دست کنعانی‌زادگان می‌قاپد ولی مدافع سرخ پوشان با توجه به شلوغی محیط و با یک عکس العمل سریع موفق می‌شود موبایل خود را از سارق پس بگیرد.

شرح واقعه از زبان کنعانی

در همین رابطه با خود محمدحسین کنعانی‌زادگان تماس گرفتیم تا در این خصوص با او صحبت کنیم. او که مشغول انجام تمرینات شخصی اش بود، در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی گفت: مشغول صحبت با موبایلم بودم که متوجه نزدیکی یک فرد کنار خودم شدم. تا به خودم بیایم گوشی را از دستم زد و قصد فرار داشت. با این حال خیلی زود دست به کار شدم و توانستم گوشی‌ام را پس بگیرم. دیدم فیلمی از من در فضای مجازی با عنوان درگیری در خیابان و زد و خورد درحال پخش شدن است که این موضوع را تکذیب می‌کنم و من هیچ درگیری فیزیکی نداشتم. سارق قصد داشت موبایلم را بدزدد ولی توانستم از او تلفن همراهم را پس بگیرم و خداراشکر اتفاق خاصی هم برای من رخ نداد.

منبع: راستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا