دعوای قلعه نویی و خداداد بالا گرفت! + جزئیات

اختلاف بین امیر قلعه نویی و خداداد عزیزی مدت های زیادی است که رسانه ای شده و امیر قلعه نویی جوابی محکم و غیر منتظره ای به این اختلافات داد.

به گزارش پارسینه پلاس، خداداد عزیزی بازیکن سابق فوتبال و تیم ملی فوتبال ایران به سوگ پدر خود نشست. چهره های مختلف ورزشی چون علی پروین، جواد نکونام، عادل فردوسی پور، رضا درویش، علیرضا منصوریان، محمد خاکپور، علی‌اصغر مدیرروستا، حمید استیلی، پرویز برومند،افشین پیروانی و… در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی شرکت کردند.

امیر قلعه نویی در مراسم پدر خداداد عزیزی شرکت نکرد و مصاحبه خداد عزیزی در مراسم پدرش نشان می دهد کدورت بین امیر قلعه نویی و خداداد پابرجاست. قلعه نویی سکوتش را شکست و با تسلیت به خداداد عزیزی صحبت هایی را عنوان نمود که در ادامه این بخش می خوانید.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در مصاحبه‌ای به انتقادات مطرح شده درباره عملکرد تیم ملی پاسخ داد و به صحبت های روزهای اخیر خداداد عزیزی واکنش نشان داد و گفت:

من خداداد عزیزی رو دوست دارم و باز هم بهش تسلیت میگم،من از ایشون خواهش می‌کنم هر آن چیزی که در مورد من امیر قلعه نویی می‌دونه بیاد به مردم بگه.

آقای خداداد هر چیزی که در مورد امیر قلعه نویی در مدتی که کنار تیم ملی بوده و از گذشته من اگه واوی هم می‌دونه بیاد به مردم بگه و ذهن مردم رو نسبت به من روشن کنه، ایشون گفته اگر بخواد درباره تیم ملی صحبت کنه، یک شاهنامه حرف داره و من خواهشم اینه که بیاد چیزی که می‌دونه بگه و چیزی در دلش نگه نداره، برای مردم هم شفاف سازی کنه.

بزرگی و معرفت اینه که اگه در یه خانواده اتفاقی می‌افته همسایه متوجه نشه و درون خانواده حل بشه.

خداداد عزیزی

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا