دو استایل زشت و بی فکر دیگر از نفیسه روشن در دوبی

نفیسه روشن، بازیگر مشهور ایرانی، اخیرا و برای گذراندن تعطیلات پایان تابستان، به امارات سفر کرده و تصاویر و استایل‌هایی که او از این سفر به اشتراک می‌گذارد، نشان می‌دهند که او همچنان تدارک استایل را بلد نیست و گویا قصدی برای یادگیری آن هم ندارد.

به گزارش پارسینه پلاس، نفیسه روشن، بازیگر مشهور ایرانی، اخیرا و برای گذراندن تعطیلات پایان تابستان، به امارات سفر کرده و تصاویر و استایل‌هایی که او از این سفر به اشتراک می‌گذارد، نشان می‌دهند که او همچنان تدارک استایل را بلد نیست و گویا قصدی برای یادگیری آن هم ندارد.

نفیسه در دو پست اخیر اینستاگرامش با دو استایل مختلف دیده می‌شود. استایل اول او که به نظر می‌رسد قرار بوده تا حدی رسمی باشد، با بلوز ساتن کرمی، کت سوزندوزی و شلوغی با همین رنگ و شلوار دم‌پا مچی‌دار خاکی‌رنگ ساخته شده‌است. این استایل با سربند سفید و نگین‌دار و کفش‌های کتانی طلایی کامل شده و از حالت رسمی خارج گشته‌است.

دو استایل زشت دیگر از نفیسه روشن در دوبی

استایل دوم نفیسه روشن که به نسبت راحت‌تر و خنک‌تر است، با شلوار واید زردرنگ، شومیز سفیدی که طرح یک جغد روی آن دیده می‌شود، صندل‌های سفید و یک کلاه حصیری بزرگ ساخته شده‌است. نفیسه این تیپ را با کیف بسیار بزرگ و سفیدرنگش کامل نموده‌است.

دو استایل زشت دیگر از نفیسه روشن در دوبی

منبع: چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا