رامین رضاییان استقلالی می شود؟

ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان بعد از دفاع از رامین رضاییان به خاطر خط خوردن از لیست تیم ملی از این بازیکن درخواست کرده است به حضورش در تیم سپاهان ادامه دهد.

به گزارش پارسینه پلاس،‌ بعد از پیروزی تیم سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی و صعود به دیدار پایانی جام حذفی تماشاگران تیم سپاهان به شدت رامین رضاییان را تشویق کردند و بعد از این اتفاق مورایس از رامین رضاییان خواست به خاطر محبوبیت بین تماشاگران به حضورش در این تیم ادامه دهد.
صحبت از این است رامین رضاییان به واسطه وجود بندی در قرارداد می‌تواند از تیم سپاهان جدا شود. صحبت از حضور وی در یک تیم اماراتی به گوش می‌رسد و از سویی خبر رسیده که باشگاه استقلال هم گوشه چشمی به جذب این بازیکن دارد. به خصوص که آرتور کوین یامگا در لیست استقلال در فصل آتی جایی نخواهد داشت.

مورایس به تازگی در دفاع از رامین رضاییان به خاطر عدم دعوت به اردوی تیم ملی گفته است: عدم دعوت از رامین رضاییان من را ناراحت کرد. به این خاطر که وی هم در بازی‌های ملی و هم در بازی‌های باشگاهی نمایش خوب و در خور تحسینی داشت.

باید منتظر ماند و در نهایت رامین رضاییان چه انتخابی خواهد داشت. هر چند در حال حاضر همه همه و غم او قهرمانی با سپاهان در جام حذفی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا