رقابت داغ رامین رضاییان و اوستون اورونوف

در نظرسنجی خبرورزشی برای انتخاب ستاره دربی رقابت بین اورونوف و رامین رضاییان داغ شده است.

به گزارش پارسینه پلاس، دربی سرخابی پایتخت این بار در اراک برگزار می شود و استقلال و پرسپولیس فردا به اراک می روند تا روز چهارشنبه مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

رسانه خبرورزشی به بهانه همین بازی در نظر سنجی ویژه خود از اهالی فوتبال و مخاطبان سایت خبرورزشی خواستیم ستاره دربی را انتخاب کنند.

به نظر شما ستاره دربی چهارشنبه کدام بازیکن می شود؟ این پرسش خبرورزشی در نظرسنجی است و گزینه ها هم سیدحسین حسینی، الکسی گندوز، ابوالفضل جلالی، امید عالیشاه، رامین رضاییان، محمد حسین کنعانی زادگان، جلال الدین ماشاریپوف، اوستون اورونوف، گوستاوو بلانکو، علی علیپور و سایر هستند و تا این لحظه اورونوف با ۳۳/۲ درصد در صدر است و رامین رضاییان با ۲۹/۷ درصد در تعقیب اوست و این رقابت جذاب تا ظهر فردا و پایان نظرسنجی ادامه دارد.

در حال حاضر پایین تر از ستاره ازبک پرسپولیس و ستاره محبوب استقلال، علی علیپور، امید عالیشاه و الکسی گندوز در این نظرسنجی سوت تا پنجم هستند و رتبه ششم و هفتم به سیدحسین حسینی و ماشاریپوف اختصاص دارد. گزینه سایر در جایگاه هشتم قرار گرفته، ابوالفضل جلالی نهم، گوستاوو بلانکو دهم و محمدحسین کنعانی زادگان یازدهم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا