زندگی هنری هدی زین العابدین در یک نگاه

هدی زین العابدین ۳۵سال سن دارد، بچه‌ی کرج است، اما خب اصالت اصفهانی دارد، با سیامک عباسی(خواننده) هم رفاقت دیرینی دارد. او گرافیک خوانده و تجربه عکاسی هم دارد.

به گزارش پارسینه پلاس، این روزها پارسا پیروزفر و هدی زین‌العابدین به واسطه حضور در سریال «در انتهای شب» در کانون توجه قرار گرفتند. البته هدی زین‌العابدین این روزها با فیلم «عطرآلود» هم در سینماها حضور دارد و هم در شبکه نمایش خانگی، پیش‌تر او سال گذشته با سریال «رهایم کن» مورد توجه قرار گرفته بود. همه این‌ها خب بهانه‌هایی کافی‌ست برای مرور کارنامه هنری هدی زین‌العابدین که به نوعی در صدر بازیگران زن سینمای ایران قرار گرفته است.

درباره ماهرخ خانم، زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده است!

از تبلیغات تا رفاقت با خواننده مشهور

هدی زین العابدین ۳۵سال سن دارد، بچه‌ی کرج است، اما خب اصالت اصفهانی دارد، با سیامک عباسی(خواننده) هم رفاقت دیرینی دارد. او گرافیک خوانده و تجربه عکاسی هم دارد. فعالیت حرفه‌ای او با نریتوری و بازی در تیزرهای تبلیغاتی آغاز شد و کمی بعد مقابل دوربین چند پروژه رفت؛ از جمله سریال «آشپزباشی» محمدرضا هنرمند و تله‌فیلم «چمدان» مانی حقیقی. تا اینجای کار سهم زین‌العابدین کم بود اما استفاده‌ای مطلوب از موقعیت برد و دیری نپایید که نقش اول «سقوط یک فرشته» به او رسید. زین‌العابدین یک سریال تلویزیونی دیگر هم بازی کرد؛ اما از سال ۹۱ به بعد تمرکز خود را بر سینما و شبکه خانگی گذاشت. به‌زودی فیلم آخرش «عطرآلود» که برای آن نامزد دریافت سیمرغ شد، اکران عمومی می‌شود.

نگاهی مختصر به کارنامه هنری

رمضان ۹۰ «سقوط یک فرشته» از شبکه یک پخش شد و توانست رضایت طیف زیادی را به‌دست بیاورد. این سریال و نقش فاطمه، اولین مواجهه رسمی و گسترده با زین‌العابدین بود.

درباره ماهرخ خانم، زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده است!

عرق سرد

هدی زین العابدین بعد از چند تجربه بازیگری در فیلم عرق سرد سهیل بیرقی در سال ۹۶ مقابل دوربین رفت و با بازیگرانی چون باران کوثری، سحر دولتشاهی و امیر جدیدی همبازی بود.داین بازیگر جوان در فیلم عرق سرد ایفاگر نقش مصی عطایی بود و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد.

درباره ماهرخ خانم، زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده است!درباره ماهرخ خانم، زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده است!

سریال کرگدن

هدی زین العابدین بازی در سریال های نمایش خانگی را با سریال قلب یخی آغاز کرد و در تجربه‌ای متفاوت بازیگر سریال کرگدن شد. سریال کرگدن به کارگردانی کیارش اسدی زاده و تهیه کنندگی صادق یاری در سال ۹۸ ساخته شد. این سریال درباره چند جوانی بود که به واسطه مهارتشان در چالش آدرنالین شرکت کرده و رقابتی را آغاز کردند فارغ از اینکه این چالش توسط یک مافیای بزرگ طراحی شده و هدف از آن چیز دیگری بود. هدی زین العابدین در این سریال در نقش گیسو دختری که عاشق هیجان و انجام کارهای خطرناک است و در رشته آفرود هم فعالیت می‌کند با بازیگرانی چون مصطفی زمانی، سارا بهرامی، پانته آ پناهی ها، بانیپال شومون، مهدی کوشکی، ستاره پسیانی و… همبازی بود.

در انتهای شب

درباره ماهرخ خانم، زنی که کنار پارسا پیروزفر ایستاده است!

«در انتهای شب» تازه‌ترین سریال خانگی زین‌العابدین است. او در نقش «ماهرخ» زنی است که پس از یک دوره زندگی عاشقانه حالا به انتهای خط رسیده و از همسر (پارسا پیروزفر) جدا شده. ماهرخ تلاش می‌کند که امر ناگوار اما ناگزیر طلاق را با هدایت کارگردان (آیدا پناهنده) بازنمایی کرد. در سریال قبلی یعنی «رهایم کن» در نقش پرستاری جلوه‌گر به اسم مارال حصارکی بازی کرد. همان کسی که به خاطر ظرائف زنانه (آغشته به حجب و حیا) دو برادر را به دوئل کشاند!

نظرات برخی کاربران درباره آخرین نقش آفرینی هدی زین‌العابدین را مرور می‌کنیم: 

«دختر گمشده» در این باره توئیت کرد: چه قدر وقتی هدی زین العابدین داشت توی سریال در انتهای شب تعریف می‌کرد که چه جوری عاشق شده بوده ، آدم می‌ترسه از زندگی که چه جوری اون همه عشق و حس خوب تبدیل می‌شه به جدایی و اینکه دیگه دوست نداری با طرف باشی.

«شاهدخت» هم حس و حال هدی زین العابدین در سریال جدیدش را درک کرد: تو سریال در انتهای شب یک صحنه هدی زین العابدین یک نگاه خسته به پارسا میکنه، خسته از نفهمیدنش، خسته از یک آدم سوسول چقدر من می‌فهممش.

«اختاپوس زمانه» برخلاف اکثر کاربران نظری متفاوت داشت: ترکیب هدی زین العابدین و پارسا پیروزفر نچسب ترین کاپل رو تشکیل داده.

کاربری به نام «فاخته» هم از منتقدان بازی پارسا پیروزفر است: من چون تاحالا بازی هدی زین العابدین ندیدم‌ ناچارا بازی پارسا پیروزفر باید کنارش ببینم. ای بابا…

کاربری به نام «ماهی» اما از منتقدان نقش هدی زین العابدین است: چرا خانم هدی زین العابدین با برکت خدا (آقای پارسا جان پیروزفر) اینجوری رفتار میکنه؟ حیف و میل نکن زن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا