شمال گردی همسر بابک جهابنخش با دختران جوان / استایل اسپرت دخترانه غوغا کرد! + عکس

اینستاگرام همسر بابک جهابنخش با انتشار عکس هایی در شمال به روز شده است. خانم بلاگر با دوست های صمیمی خود به مسافرت رفته است و استایل اسپرت دخترانه آنها مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. پریا پرتوی فرد متولد ۳۰ آذرماه سال ۱۳۶۵ است همسر دوم بابک جهانبخش خواننده پاپ موسیقی ایران است.

شمال گردی همسر بابک جهابنخش با دختران جوان

شمال گردی همسر بابک جهابنخش با دختران جوان / استایل اسپرت دخترانه غوغا کرد! + عکس

همسر اول پریا پرتوی فرد کیست؟

پریا پرتوی فرد و بابک جهانبخش هر دو قبلاً ازدواج‌کرده بودند، همسر سابق پریا پرتوی فرد، حمید خندان بازیگر و خواننده بود. پریا پرتوی از ازدواج اول خود دختری به نام نیلا دارد، همسر سابق بابک  جهانبخش نیز مروارید شهریاری نام داشت و حاصل آن زندگی پسری به نام آرتا است، آرتا هم‌اکنون پیش پدر و پریا پرتوی فرد زندگی می‌کند.

شمال گردی همسر بابک جهابنخش با دختران جوان / استایل اسپرت دخترانه غوغا کرد! + عکس

آشنایی بابک جهابنخش و همسر دومش

پریا پرتوی‌فرد و بابک جهانبخش دریکی از کنسرت‌های وی باهم آشنا شدند و این آشنایی به ازدواج ختم شد. پریا پرتویفرد پیش از ازدواج درزمینهٔ مدلینگ فعالیتی نداشت و فعالیت رسمی پیج اینستاگرامی وی از آذر سال ۹۶ شروع شد  و تاکنون بیش از ۲۰۰  پست به اشتراک گذاشته و قریب به ۲۲۱ هزار دنبال کننده دارد.

اینستاگرام همسر بانک جهابنخش

صفحه اینستاگرام پریا پرتوی فرد با توجه به محبوبیت بابک جهانبخش و همچنین خوش استایل بود خودش، توانست در مدت کوتاهی فالورهای زیادی را جذب کند، به‌تدریج با پوشیدن لباس‌های مختلف توانست تبلیغات سایر برندها درزمینهٔ مد و زیبایی را نیز داشته باشد. وی در صفحه اینستاگرامش گاهی تصاویری از کودکانش آرتا و نیلا و یا عکس مشترکی از خود و همسرش بابک جهانبخش منتشر می‌کند و در این میان گاهی با استایل جذاب خود تبلیغ‌کننده برندها و پیج ها درزمینهٔ مد و زیبایی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا