طرز تهیه املت اسفناج و پنیر پیتزا حرفه ای

آموزش درست کردن یک تملت اسفناج پنیر خوشمزه و عالی.

به گزارش پارسینه پلاس؛ املت اسفناج و پنیر یکی از روش های تهیه این املت خوشمزه می باشد که شما می توانید خیلی راحت در خانه تهیه کنید. املت اسفناج با پنیر پیتزا طعم بسیار خوبی دارد و برای کسانی که طعم اسفناج را دوست دارند گزینه خوبی می باشد. این املت را می توانید به صورت ساده و با مخلوط کردن مواد تهیه کنید و یا می توانید اسفناج و پنیر پیتزا را وسط تخم مرغ های زده شده قرار دهید و یا همه مواد را باهم مخلوط کنید و پنیر پیتزا رنده شده روی آن قرار دهید. اسفناج یکی از سبز های همه فن حریف می باشد که به دفع سموم بدن کمک می کند و برای سلامت تقویت و استخوان ها و کنترل فشار خون بسیار مفید است.

مواد لازم برای تهیه املت اسفناج و پنیر
اسفناج ۴۰۰ گرم
تخم مرغ ۴ عدد
کره ۱ ق غذا خوری
پنیر پیتزا به مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، زردچوبه، پاپریکا به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی اسفناج

ابتدا اسفناج ها را تمیز کنید و خوب بشورید و چند بار آبکش کنید و بعد صبر کنید تا خشک شود و بعد به صورت ریز یا درشت خرد کنید و روی یک پارچه انداخته تا آب اضافی از بین برود. داخل یک تابه بدون افزودن روغن کمی اسفناج را تفت دهید تا نرم شود.

مرحله دوم: افزودن تخم مرغ

داخل تایه کره را به همراه کمی روغن بریزید تا نسوزد. سپس اسفناج خرد شده را به تابه اضافه کنید و کمی تفت دهید تا اگر اسفناج آب دارد بخار شود و کمی سرخ کنید تا رنگ اسفناج کمی تغییر کند. تخم مرغ ها را داخل یک کاسه شکسته و با چنگال کمی هم بزنید تا از لختگی خارج شود.

مرحله سوم: تهیه املت املت اسفناج و پنیر

در ادامه ادویه ها را به تخم مرغ ها اضافه کنید و بعد تخم های زده شده را روی اسفناج ها بریزید و بعد پنیر روی مواد بریزید و درب تایه را قرار دهید تا پنیر و تخم مرغ خودش را بگیرد و زمانی که تخم مرغ را خودش را گرفته به دلخواه روی آن می توانید کمی پول بیبر یا پایریکا بپاشید و با نان تازه این املن خوشمزه را سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا