طرز تهیه بستنی بیسکویت مادر

آموزش درست کردن بستنی بیسکویتی مادر خوشمزه و عالی این اموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش پارسینه پلاس:بستنی ها در فصل تابستان بسیار جذاب و ترند می شوند و این بار قرار است با بیسکویت مادر یک بستنی خوشمزه و عالی با طعم خانگی تهیه کنید شما می توانید برای سرو از کاسه های نان استفاده کنید یا به صورت اسکوپ زده با سس شکلاتی این بستنی بیسکویت مادر را تهیه کنید. این بستنی نیاز به ثعلب ندارد و خیلی راحت تهیه می شود و هر موقع دوست داشتید یک بستنی سالم خانگی برای بچه ها تهیه کنید این رسپی را دنبال کنید.

مواد لازم
موز ۳ عدد
خامه ۱۰۰ گرم
بیسکویت مادر ۱ بسته
عسل ۲ ق مربا خوری
طرز تهیه بستنی بیسکویت مادر
۱مرحله اول: آماده سازی موز
ابتدا باید موز ها را پوست بگیرید و به صورت حلقه ی خرد کنید و داخل یک ظرف درب دار بریزید و در فریزر قرار دهید تا یخ بزند فرقی ندارد موز های شما سیاه یا نرم باشد زیرا در نهایت میکس می شود.

۲مرحله دوم: میکس کردن مواد
در ادامه بیسکویت مادر را داخل میکسر یا ۱۲۳ بریزید تا پودر شود اگر دستگاه برقی ندارید می توانید داخل یک نایلون ضخیم ریخته و با گوشتکوب دستی بزنید تا له و پودری شود.

۳مرحله سوم: مخلوط کردن مواد
در ادامه باید موزهای یخ زده را داخل غذاساز بریزید و خامه و عسل را اضافه کنید و دستگاه را روشن کنید تا مواد میکس شود و حتما بین کار دورگیری کنید تا به خوبی مواد مخلوط شود و بعد پودر بیسکویت مادر را نیز اضافه کنید و مواد را دوباره باهم میکس کنید.

۴مرحله چهارم: تهیه بستنی بیسکویت مادر
در ادامه باید مواد را داخل یک کاسه استیل یا ظرف درب دار بریزید و در فریزر برای نیم ساعت قرار دهید تا خودش را بگیرد و بعد اسکوپ بزنید و با سس شکلاتی سرو کنید این بستنی چون مواد نگهدارنده و ثعلب ندارد باید فوری استفاده شود وگرنه شل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا