طرز تهیه تارت میوه ای تک نفره

آموزش درست کردن یک تارت میوه ای خوشمزه و عالی این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش پارسینه پلاس، تارت میوه ای تک نفره یکی از روش های بسیار خوشمزه و ساده برای تهیه تارت می باشد که شما می توانید با کرم مخصوص و میوه های فصل آن را تزیین کنید. کرم مخصوص این تارت طعم بی نظیری دارد و گزینه خوبی برای کافی شاپ ها و پذیرایی است و جون به صورت تک نفره این تارت تهیه می شود.

مواد لازم برای تهیه تارت میوه ای تک نفره (خمیر)
کره یا مارگارین ۱۵۰ گرم
تخم مرغ ۱ عدد
پودر قند ۱/۲ پیمانه
آرد ۳ الی ۳.۵ پیمانه
وانیل نوک ق چای خوری
مواد لازم برای تهیه کرم مخصوص تارت
شیر ۴ پیمانه
شکر ۱ پیمانه
زرده تخم مرغ ۱ عدد
آرد ۴ ق غذا خوری
نشاسته گندم یا ذرت ۴ ق غذا خوری
کرم شانتی ۱ بسته
میوه به دلخواه برای تزیین
کره ۱ ق غذا خوری

مرحله اول: تهیه خمیر تارت
ابتدا باید خمیر تارت را تهیه کنید برای این کار داخل یک کاسه گود تخم مرغ و کره سرد یخچالی و وانیل و پودر قند را باهم مخلوط کنید و کم کم شروع به اضافه کردن آرد کنید تا جایی که خمیر نرم و لطیفی بدست بیاید، دقت کنید برای ورز دادن مواد نباید از کف دست استفاده کنید و دستکش انداخته و فقط با نوک دست خمیر را جمع کنید و داخل یک نایلون قرار دهید و برای نیم ساعت در یخچال قرار دهید تا استراحت کند، می توانید از غذاساز استفاده کنید تا خمیر نیازی به استراحت نداشته باشد.

مرحله دوم: باز کردن خمیر
در ادامه باید خمیر را به ۱۲ قسمت مساوی تقسیم کنید و داخل قالب های مخصوص تارت چرب شده قرار دهید و خوب صاف کنید و در انتها با چنگال روی خمیر ها را سوراخ کنید تا در هنگام پخت بالا نیاید و پف نکند، سپس داخل فری که از قبل گرم شده با دمای ۱۷۵ درجه با حرارت بالا و پایین و بدون فن زمان دهید تا تارت ها پخته و طلایی شود.

مرحله سوم: تهیه کرم مخصوص
تا زمانی که تارت ها در حال پخت هستند باید همه مواد گفته شده برای کرم را به جز کره و کرم شانتی داخل یک قابله بریزید و روی حرارت ملایم قرار دهید و مداوم هم بزنید تا بجوش بیاید و قوام پیدا کند و بعد از روی حرارت بردارشته و کره را اضافه کنید و خوب هم بزنید و روی کرمن را با پلاسیتک بپوشانید تا رویه نبندد و اجازه دهید در دمای محیط خنک شد. سپس پودر شانتی را اضافه کنید و با همزن بزتید تا مواد به خوبی فرم بگیرد.

مرحله سوم: تزیین تارت میوه ای تک نفره
مواد کرم را داخل یک قیف ریخته و روی تارت ها ماسوره بزنید و با میوه دلخواه تزیین کنید و می توانید به دلخواه روی تارت ها را با پود پسته تزیین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا