طرز تهیه دسر هلو با بستنی و دارچین

طرز تهیه دسر هلو با بستنی وانیلی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

به گزارش پارسینه پلاس، دسر های تابستانی بسیار متنوع هستند زیرا میوه های تابستانی بسیار خوشمزه و بیشتر هستند به همین دلیل انواع دسر ها با میوه ها تهیه می شود و این بار قراراست از میوه خوشمزه هلو برای تهیه یک دسر ساده که با چند قلم مواد تهیه می شود برای روز های گرم تابستانی نیز مناسب به شما یاد دهیم. شما می توانید مقادیر را بیشتر کنیدو برای شب نشینی و دورهمی های خود نیز این دسر جذاب با یک اسکوپ بستنی را میل کنید. اما میوه هلو که از جمله میوه های تابستانی می باشد.

مواد لازم

هلو ۲ عدد
شکر ۴ ق سوپ خوری
بستنی وانیلی به میزان دلخواه
دارچین ۱/۴ ق چای خوری
آب ۱/۴ پیمانه
آبلیمو ۱/۴ ق چای خوری

مرحله اول: آماده سازی هلو

ابتدا باید هلو را خوب بشورید شما می توانید از یک فرچه برای شستن هلو استفاده کنید و خوب بشورید، شما می توانید هلو را با پوست بپزید و یا می توانید به کمک یک چاقو پوست آن را جدا کنید.

مرحله دوم: کاراملی کردن شکر

شکر را داخل تابه ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید تا ذوب و طلایی شود و آب را افزوده و همزده تا کارامل داخل آب حل شود و هلو ها را از وسط دو نیم کرده و هسته‌ شان را جدا کرده و داخل سس کارامل قرار دهید.

دسر هلو

مرحله سوم: تهیه دسر هلو با بستنی

در ادامه باید دارچین و آبلیمو را افزوده و حرارت را کم کرده تا هلو ها داخل سس کارامل کمی پخته و نرم شوند و سس کارامل بغلظت بیفتد و هلو ها را داخل ظرف سرو کشیده و کمی که از حرارت افتادند،با بستنی وانیلی سرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا