طرز تهیه ماهی با رب انار در فر مخصوص

طرز تهیه ماهی با رب انار را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

به گزارش پارسینه پلاس، ماهی یکی از غذا های بسیار خوشمزه است که شما می توانید با سس های مختلف آن را تهیه کنید این بار قرار است یک ماهی مخصوص با رب انار به شما یاد دهیم که فوق العاده عالی و خوش طعم است و برای این که از طعم های خسته کننده و تکراری ماهی خسته نشوید یک بار این سس مرینت را تست کنید و می توانید به دلخواه برای رژیمی تر شدن داخل فر و سرخکن این ماهی عالی را تهیه کنید تا روغن کمتری استفاده شود.

مواد لازم
ماهی دلخواه ۱ عدد
رب انار ملس ۲ ق غذا خوری
آبلیمو ۱ ق غذا خوری
فلفل عنابی ۱ عدد
زعفران دم کرده به مقدار لازم
روغن مایع به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم

۱مرحله اول: آماده سازی ماهی
ابتدا باید ماهی مورد نظر خود را بشورید و خرد کنید شما می توانید از ماهی قزل آلا یا سفید یا هر نوع ماهی که دوست دارید استفاده کنید و بعد از شستن خشک کنید و با کمی نمک مزه دار کنید و برای ۱ ساعت در یخچال قرار دهید.

۲مرحله دوم: تهیه سس مرینت
برای تهیه سس باید رب انار را به همراه کمی نمک و روغن مایع و آبلیمو تازه و فلفل عنابی خوب مخلوط کنید و کمی روغن مایع نیز بزنید.

۳مرحله سوم: مزه دار کردن ماهی
در ادامه باید ماهی را از یخچال خارج کنید و سس تهیه شده با کمک فرچه روی ماهی رومال کنید و روی ظرف را پوشانده و برای ۲ ال ی۳ ساعت در یخچال قرار دهید تا کاملا ماهی ها مزه دار شود.

۴مرحله چهارم: پخت ماهی
در ادامه باید کف سینی فر کاغذ روغنی قرار دهید یا چرب کنید و ماهی را داخل سینی فر قرار دهید و با حرارت ۲۰۰ درجه در فر قرار دهید تا پخته و طلایی شود و به همراه برنج یا شوید پلو میل کنید. نوش جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا