طرز تهیه پاستا با سوسیس دودی و پنیر پیتزا

آموزش درست کردن یک پاستا فوری خوشمزه این آموزش خوشمزه را از دست ندهید.

به گزارش پارسینه پلاس، یکی از انواع پاستا ها می باشد که بسیار خوشمزه و ساده است. این پاستا برای کسانی که سوسیس دوست دارند بسیار لذت بخش است. شما می توانید از هر نوع سوسیس دلخواه خود در تهیه ی این پاستا استفاده کنید. پاستا ها یکی از خوشمزه ترین غذاها هستند که ریشه ایتالیایی دارند و بسته به هر کشور روش های تهیه آن متفاوت است، مانند روش ایرانی که پاستا را با مواد میانی دم می گذارند. شما می توانید این پاستا خوشمزه را با سوسیس دودی و قارچ برای یک شام یا نهار خوشمزه تهیه کنید.

مواد لازم 

پاستا فرمی ۱ بسته
قارچ ۵۰۰ گرم
پیاز ۲ عدد
سوسیس دودی ۱۰۰ گرم
رب ۱ ق غذا خوری
کره ۱ ق غذا خوری
سیر ۳ حبه
فلفل دلمه رنگی ۱ عدد
پنیر پیتزا ۱۵۰ گرم
نمک، فلفل سیاه، آویشن به مقدار لازم

مرحله اول: تفت دادن پیاز و سیر

ابتدا پیازها را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه به همراه کمی کره تفت دهید تا از خامی خارج شود. بعد به آن سیر پوست کنده و له شده را اضافه کنید و تفت دهید تا عطر سیر بلند شود. در ادامه سوسیس ها را پوست بگیرید و حلقه ای خرد کنید.

مرحله دوم: افزودن قارچ

سوسیس ها را در تابه جداگانه سرخ کنید و کنار بگذارید. در ادامه قارچ ها را که از قبل شسته و اسلایس کردید به مواد پیاز و سیر اضافه کنید و تفت دهید تا آب قارچ کشیده شود و می توانید برای اینکه رنگ قارچ ها سیاه نشود به آن ۱ ق غذا خوری آبلیمو اضافه کنید. بعد فلفل دلمه خرد شده را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا فلفل ها نیز نرم شوند.

مرحله سوم: تهیه مواد میانی پاستا سوسیس

حالا سوسیس های سرخ شده را به مواد فوق اضافه کنید و به همراه آن نمک، فلفل سیاه، آویشن و رب را نیز اضافه کنید و تفت دهید تا بوی خامی رب از بین برود و رب خوش رنگ شود.

منبع : پارسی دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا