طرز تهیه پیراشکی سیب درختی با دارچین و طعم بی نظیر

طرز تهیه پیراشکی سیب درختی به شا آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

به گزارش پارسینه پلاس، پیراشکی سیب یکی از پیراشکی های بسیار خوشمزه و ساده می باشد که شما می توانید به راحتی این پیراشکی را در خانه تهیه کنید. پیراشکی سیب درختی بسیار خوشمزه است و خمیر بسیار آسانی دارد و نیازی به خمیرمایه ندارد و خیلی راحت تهیه می شود. طعم دارچین در این پیراشکی بسیار خوشمزه و پفکی می باشد و داخل روغن سرخ می شود و نیازی به فر ندارد. این پیراشکی خیلی سریع و ساده است و در کمترین زمان ممکن تهیه می شود.

مواد لازم

تخم مرغ ۱ عدد
سیب بزرگ ۱ عدد
شکر ۳ ق غذا خوری
شیر ۱/۳ پیمانه
وانیل نوک ق چای خوری
بیکینگ پودر ۱.۵ ق مربا خوری
آرد ۱ پیمانه
پودر دارچین و شکر به مقدار لازم

مرحله اول: آماده سازی مواد

ابتدا همه مواد را در دمای محیط قرار دهید تا هم دما شود. سپس سیب بزرگ را که می توانید سیب زرد یا قرمز را پوست بگیرید و رنده ریز بزنید. همه مواد را با کمک یک قاشق غذا خوری اندازه گیری کنید.

مرحله دوم: هم زدن تخم مرغ

در ادامه باید تخم مرغ را داخل کاسه شکسنه و به همراه وانیل و شکر با همزن دستی یا برقی یا چنگال بزنید تا از لختگی خارج شود و مخلوط کرمی رنگ شود و بعد شیر را اضافه کنید و در حد مخلوط شدن مواد را هم بزنید. آرد و بیکینگ پودر را باهم مخلوط کنید و سه بار الک کنید.

مرحله سوم: تهیه مایه پیراشکی سیب

در ادامه باید مخلوط آرد را روی مواد الک کنید و به تدریج اضافه کنید و با هر بار افزودن با لیسک یا قاشق هم بزنید تا گلوله های آرد باز شود. سپس در انتها باید سیب رنده شده را اضافه کنید و هم بزنید. غلظت مواد باید نه خیلی شل نه سفت باشد.

مرحله چهارم: سرخ کردن پیراشکی سیب

داخل یک قابلمه یا شیر جوش روغن بریزید و صبر کنید تا داغ شود. حالا با کمک قاشق یا ملاقه کوچک از مواد بردارید و داخل روغن داغ قرار دهید و روی آن روغن بریزید تا با حرارت ملایم پخته و پف کند. سپس داخل یک بشقاب دیگر باید شکر و دارچین را باهم مخلوط کنید و هر پیراشکی را داخل شکر بزنید و داخل سینی سرو قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا