طرز تهیه کراکر پنیری با پنیر چدار راحت و سریع در خانه

درست کردن یک بیسکویت خوشمزه مناسب برای عصرانه .

به گزارش پارسینه پلاس، کراکر ها یکی از میان وعده های بسیار خوشمزه هستند که شما می توانید برای کودکان خود یک میان وعده بسیار مقوی و ساده در خانه تهیه کنید که با چند قلم مواد تهیه می شود و می توانید در ظرف دربسته نیز نگهداری کنید. کراکر پنیری یکی از تنقلات بسیار راحت است که شما می توانید به شکل مختلف کاتر بزنید و برای میان وعده سرو کنید یا می توانید این کراکر ها را برای فینگر فود ها و پذیرایی نیز به راحتی استفاده کنید.

مواد لازم
پنیر چدار رنده شده ۱ و ۱/۲ پیمانه
آرد ۱ پیمانه
نشاسته ۱ و ۱/۲ ق چای خوری
نمک ۱/۴ ق چای خوری
کره ۸۵ گرم

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا برای تهیه این کراکر شما به یک دستگاه غذاساز یا ۱۲۳ نیاز دارید پنیر و آرد و نشاسته و نمک را داخل غذاساز بریزید و دستگاه را روشن کنید و بگذارید تا کاملا مواد باهم یکدست شود و حتما بین کار دورگیری کنید تا مواد به طور یکنواخت هم بخورد.

مرحله دوم: افزودن کره

در ادامه باید کره سرد را ریز خرد کنید و به مواد فوق اضافه کنید و برای ۲۰ ثانیه دیگر مجدد مواد را هم بزنید تا خمیر یکدست جمع شود و بین کار با لیسک دورگیری کنید تا یک خمیر منسجمی بدست بیاید و زمانی که دست مشت کنید از هم نپاشد.

مرحله سوم: باز کردن خمیر

روی میز کار آرد بپاشید و خمیر را به دو قسمت تقسیم کنید و داخل نایلون قرار دهید و برای ۱ ساعت تا ۲ روز داخل یخچال استراحت دهید تا مواد مجدد سرد شوند و شما بسته به بازه زمانی که دارید می توانید به خمیر استراحت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا