فال عاشقانه برای امروز پنجشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۳

یک خبر عاشقانه برای امروز پنجشنبه 21 تیر  1403 را در ادامه مشاهده میکنید.

یک خبر عاشقانه برای امروز پنجشنبه ۲۱ تیر  ۱۴۰۳

فروردین

به کسی که دوستش داری اعتماد کن تا شیرینی این دوست داشتن چند برابر شود. نگاه‌های شکاک و مرموز، بی‌اعتمادی را زیاد می‌کند و تو را از او دور خواهد کرد.

اردیبهشت

قرار است تو به کسی که دوستش داری برسی اما یک نفر مانع می‌شود. باید اندکی صبر کرد تا حسودان به خیال موفقیت از تو و او فاصله بگیرند. پس از آن به آرزوی دیرینه خود خواهی رسید.

خرداد

یکی از بزرگترین ضعف‌های تو این است که متوجه کسانی که در اطرافت هستند و به تو علاقه دارند نیستی . نسبت به اطراف بی‌توجه نباش و مهر و محبتت را به کسی که به محبت و مهربانی تو نیاز دارد ارزانی کن.

تیر

پس از یک دوره ناراحتی و تنهایی، اکنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای و با شخصی آشنا می‌شوی که بعضی از رویاهای شیرین تو را به واقعیت نزدیک کرده و تو را شاد و خرم می‌کند.

مرداد

مسائلی در زندگی عاطفی‌ات اتفاق می‌افتد که نباید در مورد آن سهل‌انگاری کرد. اگر با عقل و منطق و به دور از احساسات با این مشکل برخورد کنی، به سرعت مشکل حل شود.

شهریور

دوباره فرصت خوبی در اختیار تو گذاشته خواهد شد که این بار نباید آن را از دست بدهی. کسی که فرصت‌ها و موقعیت‌های عاطفی زندگیش را از دست می‌دهد فقط در زندگی حسرت نصیبش می‌شود. فرصت‌ها را غنیمت بشمار.

مهر

پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

آبان

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود که باید هر کدام را جداگانه مورد بررسی قرار داد  سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فکر کنی می‌توانی تصمیمات بهتری بگیری و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.

آذر

وقتی پیشنهادی مطرح می‌شود باید در موردش فکر کرد. هیچ‌گاه نباید چشم بسته پذیرفت و یا رد کرد. اول شناختت را کامل کن و بعد تصمیم بگیر.

دی

بعضی از آدم‌ها را باید از زندگی عاطفی‌ات حذف کنی. اگر انسان در زندگی فراموشی نداشت تا به حال صد بار دیوانه شده بود. باید مسائل لاینحل و مشکلات و دردهای مزمن را فراموش کرد و به آینده اندیشید.

بهمن

نگرانی تو برای آینده بی‌مورد است. اختلاف با دوست یا همسرت طبیعی است. این مسائل رفته‌رفته بهتر می‌شود و آن وقت تو می توانی با خاطری آسوده به کارهای دیگرت برسی.

اسفند

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر خواهد کرد و یا از گیر افتادن می‌ترسی؛ اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا