فوری/ امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی جدا شدند؟

شایعاتی مبنی بر جدایی امین زندگانی و همسرش الیکا عبدالرزاقی که بیش از 10 سال از ازدواجشان میگذرد منتشر شده و طرفداران این دو را نگران کرده است اصل ماجرا چیست؟

به گزارش پارسینه پلاس، امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی زوج بی حاشیه سینما هستند که مدتی است خبر طلاق و جدایی آنها در فضای مجازی به گوش می رسد. حلقه نداشتن الیکا و عدم انتشار پست و استوری برای تولد همسرش بار دیگر خبر جدایی آنها را بر سر زبان ها انداخت اما این زوج از یکدیگر جدا نشده اند و امین زندگانی در یک برنامه در این باره توضیحاتی را عنوان نمود.

امین زندگانی بازیگر نقش فخرالدین در سریال طوبی درباره شایعه جدایی از همسرش الیکا عبدالرزاقی به سیدجواد هاشمی چنین گفت:

برنامه اسکار که الیکا رفته بود، بعدش می رفت تئاتر برای همین حلقه اش رو در می آورد که گم نشه تو اجرای تئاتر، من خودم هم سه ساله حلقه دستم نیست، میرم در میارم و هی جا می مونه تو اتاق لباس.

الیکا عبدالرزاقی

الیکا عبدالرزاقی که این روزها در برنامه جوکر احسان علیخانی حضور دارد، بیش از ده سال است که با امین زندگانی ازدواج کرده اما این زوج فرزندی ندارند. امین زندگانی سابقه یک ازدواج ناموفق با خانم بازیگر «مینا لاکانی» داشته است.

الیکا در ۱۱ سالگی با ابتلا به یک بیماری التهابی بنام «گیلن باره» دچار فلج موقتی شد و بعد از بهبودی پای چپش کمی مشکل پیدا کرد، او پدر خود را در زلزله رودبار از دست داده و دو برادر به نامهای مانلی عبدالرزاقی و بورژین عبدالرزاقی دارد.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا