قیمت تخته چند لایی ضد آب از چند شروع میشه؟

اگر به‌دنبال ورقه‌هایی با ابعاد بزرگ از جنس چوب هستید، تخته‌های چند لایی می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. تخته‌ چند لایی در ضخامت و قیمت‌های متنوعی تولید می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در موارد مختلفی استفاده کرد.

اگر به‌دنبال ورقه‌هایی با ابعاد بزرگ از جنس چوب هستید، تخته‌های چند لایی می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. تخته‌ چند لایی در ضخامت و قیمت‌های متنوعی تولید می‌شوند و می‌توان از آن‌ها در موارد مختلفی استفاده کرد. این مدل تخته‌ها وزن سبکی داشته و با وارد شدن میخ به داخل آن‌ها، حالت ترک‌خوردگی ایجاد نمی‌شود. روکش‌های مختلفی روی تخته‌های چند لایی کشیده می‌شود و به همین دلیل تنوع طرح و رنگ بالایی در آن‌ها وجود دارد. تخته‌های چند لایی می‌توانند دربرابر نفوذ حشرات یا رطوبت عایق بسیار خوبی باشند. در این مطلب قصد داریم راجع‌به قیمت تخته چند لایی ضد آب و ویژگی‌های مختلف این مدل تخته‌ها بیشتر صحبت کنیم.

images_1713447429_662122054a0a7.jpg

آشنایی با تخته چند لایی

یکی از پرکاربردترین مصالح برای ساخت دیوار، سقف، مبلمان، پانل‌های سقف و… تخته‌های چند لایه هستند. همان‌طورکه از نام این محصولات مشخص است، این محصولات با چسبیدن چند لایه چوب نازک به‌وجود می‌آیند. لایه‌های نازک چوب را با کمک چسب ضدآب و چسب‌های معمولی به هم‌دیگر چسبانده و با ایجاد کمی فشار محکم می‌کنند. باتوجه به تعداد لایه چوب‌های به‌کاررفته در این تخته‌ها با نام‌های مختلفی مانند تخته سه لا یا تخته هفت لایه مشهور هستند. گاهی تخته‌های چند لایه را از ترکیب نئوپان با چوب هم می‌سازند. هرکدام از تخته‌های چند لایه را باتوجه به ویژگی‌های خاصی که دارند، می‌توان در موارد مختلف استفاده کرد.

معمولا تخته‌های چند لایه ضخیم بوده و می‌توانند عایق خوبی دربرابر گرما باشند. درواقع چسبی که لایه‌های چوب را به یکدیگر می‌چسباند، باعث استحکام و ایجاد حالت عایق در تخته‌های چند لایی می‌شود. قیمت تخته چند لایی ضد آب به تعداد لایه‌ها و جنس و کیفیت آن‌ها بستگی دارد. بدیهی است که هرچه تعداد لایه‌ها بیشتر باشد، مقاومت و حالت عایق تخته هم بیشتر خواهد بود. ورقه‌های چند لایی را در ساخت دیوار، سقف، کف و درب مورد استفاده قرار می‌دهند. علاوه‌براین، از ورقه‌های چند لایی می‌توان در صنایع بسته‌بندی، تابلوسازی، مبلمان و… هم استفاده کرد. پلی وود یکی از مشهورترین انواع تخته چند لایی است که از ترکیب پلاستیک و چوب ساخته می‌شود. وود چند لایی را به‌دلیل ویژگی‌های خاص، در موارد مختلف استفاده می‌کنند.

images_1713447429_66212205524d9.jpg

عوامل تاثیرگذار روی قیمت تخته چند لایه

عوامل مختلفی روی قیمت تخته چند لایه تاثیرگذار هستند. اولین معیار برای تعیین قیمت این مدل محصولات، تعداد ورقه‌های چوب به‌کاررفته و جنس آن‌ها است. تخته‌های هفت لایی، سه لایی، چند لایی نئوپانی و چند لایی ضد آب هرکدام قیمت‌های مختلفی دارند. دومین عامل تاثیرگذار روی قیمت تخته چند لایی ضد آب، ضخامت لایه‌ها و ابعاد تخته است. هرچقدر ابعاد چوب و ضخامت آن بیشتر باشد، هر مترمربع از محصول، قیمت بالاتری خواهد داشت. درکنار این عوامل، شرایط دسترسی‌ به کالا، حمل‌ونقل، عرضه کالا، نیاز بازار و… هم روی قیمت تاثیرگذار خواهند بود.

نکاتی برای خرید تخته چند لایه

اگر قصد خرید تخته چند لایه را دارید، باید به نکاتی در این زمینه توجه داشته باشید تا بهترین محصول را خریداری کنید. در ادامه به نکات مهمی پیرامون خرید تخته چند لایه اشاره می‌کنیم.

همان‌طور که اشاره کردیم، قیمت تخته چند لایه به عوامل مختلفی وابسته است؛ اما شما باید قبل از سفارش تخته چند لایه به نیاز خود توجه کنید. چه نیازی به تخته چند لایه دارید؟ چه ضخامتی از تخته چند لایه برای پروژه شما مناسب‌تر است؟ چه ابعادی از تخته چند لایه برای پروژه شما کفایت می‌کند؟ قیمت تخته چند لایی ضد آب را باتوجه به این عوامل سنجیده و مورد مناسبی را انتخاب کنید. با این ترفند می‌توانید هزینه‌های پروژه خود را بهتر مدیریت کنید. برای خرید تخته چند لایه می‌توانید به مجموعه تبریز صنعت مراجعه کنید. این مجموعه قبل از خرید، لیست قیمت انواع تخته چند لایه با ابعاد و جنس و ویژگی‌های مهم هر محصول را دراختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر قصد دارید تخته چند لایی را به‌شکل اینترنتی خریداری کنید باید دقت زیادی به‌خرج دهید، زیرا ممکن است محصولات بی‌کیفیتی به شما فروخته شود. مجموعه تبریز صنعت یکی از عرضه‌کنندگان بهترین تخته چند لایی ضد آب در ایران است. این مجموعه دارای چندین سال سابقه در این عرصه است و به‌عنوان نامی معتبر شناخته می‌شود. قبل از خرید تخته چند لایه می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید و قیمت تخته سه لایی روکش‌ دار، قیمت تخته چند لایی ضد آب، قیمت پلی وود ضد آب و انواع دیگر تخته‌های چند لایه را استعلام نمایید.

images_1713447429_6621220558352.jpg

تخته سه لایه را از کجا بخریم؟

مجموعه تبریز صنعت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع تخته‌های چند لایه در ایران شناخته می‌شود. برای خرید و استعلام قیمت پلی وود ضد آب، قیمت تخته سه لایی روکش دار و انواع دیگر تخته چند لایه، می‌توانید به وب‌سایت مجموعه تبریز صنعت به آدرس www.tabrizsanat.com مراجعه کنید. این مجموعه می‌تواند بهترین محصولات را با کیفیت بالا به دست مشتریان در سراسر ایران برساند. شما می‌توانید باتوجه به نیاز پروژه خود، مناسب‌ترین محصول را از لیست محصولات تبریز صنعت انتخاب کرده و از این مجموعه خریداری کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا