مشت‌زن ایتالیایی در ۴۶ ثانیه به رقیبی با «کوروموزم مردانه» باخت

مسابقه جنجالی بوکس زنان المپیک بین نماینده ایتالیا و الجزایر تنها ۴۶ ثانیه به طول انجامید و دختر ۲۵ ساله ایتالیایی تصمیم گرفت خیلی زود با اشک به این مبارزه پایان دهد.

به گزارش پارسینه پلاس، آنجلا کارینی بوکسور زن ایتالیایی پس از کمتر از یک دقیقه حضور در رینگ و دریافت مشت‌هایی که او را خونی کرد، روی رینگ زانو زد و گریه کرد و پس از آن، داور هم دست حریف او را به عنوان فرد پیروز بالا برد. کارینی ۲۵ ساله اهل شهر ناپل در وزن ۶۶ کیلوگرم در مقابل ورزشکاری از کشور الجزایر قرار گرفت که تردیدهایی در مورد زن بودن او وجود دارد.

ایمانه خلیف، مشت‌زن اهل الجزایر سال گذشته در مسابقات جهانی پس از آزمایش‌های هورمونی از رقابت‌ها کنار گذاشته شد، چرا که مشخص شد او دارای کورموزوم مردانه در بدن خود است. با این حال کمیته بین‌المللی المپیک امسال به او اجازه داد تا در مسابقات زنان شرکت کند. بر اساس اعلام این نهاد ورزشکار الجزایری از اندام زنانه برخوردار است و سطح تستسترون خلیف در حد پارامترهای زنانه بوده و در نتیجه او اجازه داده شد در مسابقات زنان شرکت کند.

کارینی پس از پذیرش شکست در مسابقه در گفتگو با خبرنگاران گفت: «دلم شکسته است، من به احترام پدرم به رینگ رفتم. بارها به من گفته شده که یک جنگجو هستم اما در نهایت ترجیح دادم برای سلامتی خودم به این مبارزه پایان دهم. من هرگز در زندگی‌ام چنین ضربه را حس نکرده بودم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا