منوچهر هادی از اشتباهات زندگی‌اش گفت! + جزئیات و متن

منوچهر هادی که این روزها مشغول ساخت یک سریال جدید هست با انتشار عکس و متنی در اینستاگرام از بزرگترین اشتباه زندگی اش گفت.

به گزارش پارسینه پلاس، منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون که از سال پیش در حال ساخت یک سریال تلویزیونی است، با انتشار پست جدید اینستاگرامی خبر از پایان ساخت سریال جدیدش را داد و عنوان نمود که سخت ترین کار زندگیش بوده و بی دقتیش در انتخاب بازیگر و حضور بازیگر درجه یک کمدی همانند بلای خانمانسوزی بر سر او و عوامل سریالش فرود آمده است.

آقای کارگردان بدون نام بردن از این بازیگر مطرح کنجکاوی کاربران را تحریک کرد و گمانه زنی های زیادی را در فضای مجازی به راه انداخت.

منوچهر هادی همسر سابق یکتا ناصر با انتشار یک عکس خبر از پایان سریال جدیدش داد و نوشت:

سریال جدیدم با گروه نازنینم

مهتاب شهاب، محمدحسن و محمد

این سریال که بزودی اطلاعات مربوط به آن از طریق تهیه کننده محترم در اختیار شما قرار خواهد گرفت سخت ترین کار زندگیم بود و به لحاظ روحی به شدت منو بهم ریخت علت این بهم ریختگی حضور یک بازیگر درجه یک کمدی است که واژه های نظمی و توهین به همه عوامل با او معنا پیدا میکند و پروانه این توهین ها با او بسته میشود.

امیدوارم هیچ پروژه ای حتی یک کار کوتاه بزرگترین اشتباه زندگی منو تکرار نکنن و در انتخاب بازیگر دقت کنن که بلای خانمانسوزی که سر من و عوامل سریالم اومد سر اونها نیاد.

همینجا بخاطر این اشتباه بزرگ زندگیم از همه عوامل کارم عذرخواهی میکنم.

ممنون از:

مریم مومن و امیرکاظمی دو بازیگر درجه یک و با اخلاق حرفه ای که از ابتدای کار تا انتها کنارم بودن و این بازیگر بینظم رو با صبوری و شکیبایی تحمل کردند.

فیلم جدید منوچهر هادی

این اولین بار نیست که منوچهر هادی با بازیگران سریالش دچار مشکل می شود، او زمان ساخت دلدادگان نیز با پانته آ بهرام مشکل پیدا کرد و فیلم نامه قسمت آخر سریال به دلیل همکاری نکردن پانته‌آ بهرام بازیگر نقش افسانه مشکات به دلیل عدم پرداخت به موقع دستمزدش تغییر پیدا کرد.

منبع: پارسینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا