نامزد شکیرا بازیگر جدید سریال جیمز باند است!

لوسین همچنین در یکی از موزیک ویدیوهای جدید شکیرا نقش آفرینی کرده است و به تازگی رابطه عاشقانه خود با این خانم خواننده را تایید کرده است.

به گزارش پارسینه پلاس ، پس از خداحافظی دنیل کریگ با نقش جیمز باند بازیگران جوان زیادی برای بدست آوردن آن تلاش می‌کنند.  لوسین لاویسکونت ۳۱ ساله بیشتر به خاطر ایفای نقش در سریال‌های نتفلیکس مشهور است. این بازیگر در مورد تمایل خود برای بازی در نقش‌های اکشن بیشتر صحبت کرده است و معتقد است می‌تواند نقش جیمز باند را برعهده بگیرد.

asdasd

لوسین همچنین در یکی از موزیک ویدیوهای جدید شکیرا نقش آفرینی کرده است و به تازگی رابطه عاشقانه خود با این خانم خواننده را تایید کرده است. لوسین حتی اگر نقش باند را به دست نیاورد می‌خواهد نقش‌های اکشن بیشتری در کارنامه خود داشته باشد.

شایعات زیادی درباره بازیگر بعدی جیمز باند وجود دارد. بسیاری معتقدند این نقش به آرون تیلور جانسون، بازیگر انگلیسی ۳۳ ساله داده خواهد شد.

یکی از دستاندرکاران فیلم جدید جیمز باند اعلام کرده است آرون در روزهای آینده قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد. با این حال هنوز هیچ خبر رسمی اعلام نشده است و لوسین لاویسکونت می‌تواند با کمی شانس اولین جیمز باند سیاه پوست دنیای هالییود شود!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا