همسر زهره حمیدی در مراسم تشییع خانم بازیگر

زهره حمیدی بازیگر پیشکسوت بر اثر بیماری درگذشت و جامعه هنر را داغدار کرد. همسر زهره حمیدی در مراسم تششیع مرحومه حضور داشت و صحبت های غم انگیزی بیان کرد.

به گزارش پارسینه پلاس، زهره حمیدی هنرمند سینما و تلویزیون به علت ابتلا به بیماری سرطان درگذشت و مراسم خاکسپاری او با حضور اعضای خانواده، جمعی از هنرمندان و دوستدارانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر خانم بازیگر بر اساس گزارش های تصویری بسیارغریبانه و کم جمعیت برگزار گردید و در مراسم خاکسپاری این بانوی هنرمند تعداد اندکی از بازیگران حضور یافتند.

غلامرضاحمیدی در مراسم وداع با پیکر همسر هنرمندش صحبت های تلخی را عنوان کرد و گفت:

جز محبت جز مهربانی و شفقت به دیگران کار دیگه‌ای نداشت و تمام عمرش رو در این برهه از زمان سپری کرد، دست روزگار هم او را از ما گرفت و داغی در دل ما نهاد که سالیان سال و تا زمانی که زنده هستم محال ممکنه که از فکر و اندیشه من بیرون بره.

همسر زهره حمیدی

دختر زهره حمیدی بیتا در مراسم مادرش عنوان کرد که از او صبور بودن و مادری را آموختم و مادرم از مرگ هراسی نداشت و مشتاق بود دیدار تازه‌ای با پسرش داشته باشد.

خانواده زهره حمیدی با انتشار پستی در صفحه این هنرمند از خبر از مراسم ختم او در روز جمعه دادند و اعلام کردند که هزینه های مازاد بر اساس وصیت این بانوی هنرمند خرج امور خیریه خواهد شد.

بازیگرانی که در مراسم تشییع زهره حمیدی حضور داشتند

علی دهکردی، نگین صدق گویا، زهرا سعیدی، مهوش وقاری، مریم دوستی، مرجان علوی، حمیرا ریاضی، محمد احتشامی و فرهاد بشارتی، فریبا کوثری، مینا نوروزی، هما خاکپاش، فرهاد بشارتی،حدیث فولادوند، فرشید نوابی، نسرین نکیسا، مهوش وقاری، شیوا خسرو مهر، ژاله درستکار، از بازیگران حاضر در مراسم زهره حمیدی بودند.

منبع: نمناک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا