وقت انتقام عادل فردوسی پور از محمدحسین میثاقی رسید

به نظر می‌رسد فردوسی‌پور خواسته یا ناخواسته انتقام سنگینی از همکار سابق خود گرفته و باید دید آیا میثاقی در برنامه آینده فوتبال برتر پاسخ دوست قدیمی خود را می‌دهد یا خیر؟

به گزارش پارسینه پلاس، مرداد سال ۱۳۷۸ برنامه‌ای تلویزیونی با نام ۹۰ روی آنتن زنده شبکه سه رفت. جوانی لاغر با موهای فر و صدایی گرم این برنامه را اجرا می‌کرد تا به حواشی مسابقات لیگ فوتبال ایران بپردازد. در ابتدا کسی تصور نمی‌کرد این برنامه اینقدر سریع تبدیل به پربیننده ترین برنامه تلویزیونی صدا و سیما و تاثیرگذارترین رسانه ورزشی کشور تبدیل بشود ولی به خاطر هوش و توانایی عادل فردوسی‌پور این اتفاق افتاد و برنامه نود به چنان قدرتی در عرصه فوتبال رسید که هر گاه مجری برنامه اراده می‌کرد توانایی تغییر سرمربی تیم ملی را هم داشت.

اوه اوه! وقت انتقام عادل از آقا محمدحسین میثاقی رسید

قدرت و محبوبیت عادل به مذاق بسیاری خوش نیامد و همیشه زمزمه‌هایی بود که او از صدا و سیما حذف خواهد شد ولی شاید هیچکدام از مدیران تلویزیون جرأت حذف این مجری محبوب را نداشتند تا اینکه با حضور علی فروغی در رأس شبکه سوم مشکلات عادل شروع شد و سرانجام در ۲۳ اسفند سال ۹۷ و بعد از حدود ۱۹ سال کرکره برنامه محبوب ۹۰ برای همیشه در تلویزیون پایین کشیده شد.

اوه اوه! وقت انتقام عادل از آقا محمدحسین میثاقی رسید

یکی از عواملی که باعث حذف فردوسی‌پور از تلویزیون شد همکاری محمدحسین میثاقی با فروغی بود. این مجری که دست راست و همه کاره فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ بود در کمال ناباوری همگان، پذیرفت با راه اندازی برنامه‌ای به نام فوتبال برتر جای برنامه ۹۰ را پر کند و رییس محبوب خود را به این شکل دور بزند. جز میثاقی هیچ شخصی در تلویزیون وجود نداشت که بتواند تا حدی جای مجری مغضوب را پر کند و شاید اگر میثاقی حاضر به همکاری با مدیران صداوسیما نبود ریسک حذف فردوسی‌پور را به جان نمی‌خریدند. همین موضوع باعث شد افکار عمومی به شدت علیه میثاقی شود و این مجری جوان و توانا مورد انتقاد شدید مردم ایران قرار بگیرد. هر چند با گذشت زمان برنامه فوتبال برتر پا گرفت و تبدیل به برنامه‌ای تاثیرگذار شد. از طرفی عادل فردوسی‌پور هم بعد از ناامیدی از برگشت به تلویزیون، یک سایت فوتبالی تأسیس و از این طریق تلاش می‌کند بر روی فوتبال ایران اثر گذار باشد.

اوه اوه! وقت انتقام عادل از آقا محمدحسین میثاقی رسید

چند شب پیش بود که عادل فردوسی‌پور پادکستی به مناسبت پرونده فساد در فوتبال برگزار و رضا جاودانی همکار قدیمی خود و عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به عنوان مهمان به برنامه دعوت کرد. در این برنامه به ابعاد مختلف فساد در فوتبال پرداخته شد و در بخشی که مربوط به رسانه‌ها می‌شد اتهامات سنگینی به صورت غیر مستقیم به محمدحسین میثاقی وارد شد و بدون نام بردن، اشاره به نقش یک تهیه کننده و مجری تلویزیون در پرونده فساد مس رفسنجان شد. موضوعی که بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشت. عده‌ای از این برنامه حمایت و اعلام کردند تنها فردوسی‌پور توانایی مبارزه با فساد در فوتبال را دارد. عده‌ای دیگر هم به انتقاد از برنامه پرداختند و مدعی شدند عادل فردوسی‌پور دنبال انتقام‌گیری از میثاقی بوده و نام چهره رسانه‌ای دیگری را که جزء متهمین پرونده فساد در فوتبال است، عمدا مطرح نکرده و به نوعی از او به حمایت پرداخته است. صدا و سیما هم درباره این برنامه بیانیه صادر و فردوسی‌پور را متهم به بی انصافی و تهدید به شکایت کرد.

اوه اوه! وقت انتقام عادل از آقا محمدحسین میثاقی رسید

محمدحسین میثاقی که پیش از برنامه فردوسی‌پور هم بابت پرونده باشگاه مس رفسنجان تحت فشار قرار داشت و اکانت‌ها و رسانه‌های بی نام و نشان تلگرامی به او اتهامات سنگینی وارد می‌کردند، با این حرکت همکار سابق خود بیشتر تحت فشار قرار گرفت. حتی بعضی کانال‌ها مدعی شدند که به خاطر همین اتهامات ویژه برنامه مسابقات یورو ۲۰۲۴ را از میثاقی گرفته‌اند، موضوعی که خیلی زود تکذیب شد و اعلام کردند که او به خاطر حضور در ویژه برنامه المپیک در این برنامه حضور ندارد. با این حال به نظر می‌رسد فردوسی‌پور خواسته یا ناخواسته انتقام سنگینی از همکار سابق خود گرفته و باید دید آیا میثاقی در برنامه آینده فوتبال برتر پاسخ دوست قدیمی خود را می‌دهد یا اینکه به خاطر بیشتر نشدن حواشی از کنار این موضوع می‌گذرد. به زودی این موضوع مشخص خواهد شد.

منبع: برترین ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا