پاسخ پژمان بازغی به تمام شایعات ازدواج دومش

پژمان بازغی، بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران، قبلاً با مستانه مهاجر، تدوینگر برجسته ایرانی، ازدواج کرده بود، اما به تازگی ماجرای ازدواج دوم پژمان بازغی خبرساز شده است که ای بازیگر پاسخ دور از انتظاری به این اخبار داد.

به گزارش پارسینه پلاس،پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در حالی که رویداد «شکوه سینما» با مدیریت همسر سابقش مستانه مهاجر در حال برگزاری بود و دخترش نفس نیز در این رویداد حضور فعال داشت، بار دیگر با حواشی مختلفی روبرو شد و ویدیوهایی از او با تیپ و استایل دامادی منتشر شد و برای مخاطبان این شائبه را ایجاد کرد که پژمان بازغی برای بار دوم ازدواج کرده و داماد شده است. آقای بازیگر با انتشار یک استوری پاسخ تمامی سوالات درباره ازدواج دومش را داد.

پژمان بازغی پس از ایجاد حواشی درباره ازدواج دومش با انتشار یک ویدیو نوشت من سفیر برند کت و شلوار هستم.

استوری پژمان بازغی خط بطلانی بر روی همه شایعات کشید چرا که بازیگر سریال غریبه با انتشار این استوری واضح و روشن عنوان نموده ازدواج دومی و .. در کار نبوده و این ویدیو صرفا جنبه تبلیغاتی دارد.

پژمان بازغی پدر نفس نیز متولد ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در تهران است اما اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

پژمان سالها پیش با مستانه مهاجر کارگردان و تدوینگر مطرح سینما ازدواج کرده بود اما این ازدواج با جدایی همراه بود. نفس بازغی تنها دختر پژمان و مستانه مهاجر متولد سال ۱۳۸۷ در تهران است، مستانه مهاجر در سال ۱۴۰۲ از ابتلای خود به سرطان و گذراندن دوره این بیماری خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا